25.09.2006 г., 12:45 ч.

ГЛУПОТЕВИНИ 3 

  Есета
951 0 4
5 мин за четене

 

 

На dipebo и kayman ,  които продължават с четенията и симпатичните си коментари.

 

ëЧетирите власти у нас, законодателна, изпълнителна, съдебна и медиина могат да се заменят успешно с една – МАФИЯ, а политическата ни каста – с МЕРЗОСТ!

 

ëГлупакът не осъзнава, че е такъв.

 

ëИ най-простия си има малко багаж! Умствен!

 

ëДоброто, което правим на другите след време усещаме, като нож в гърба!

 

ëЗлобата е спонтанното чувство на радост, пред чуждите успехи!

 

ëПедалът е лост от втори род и не трябва обидно да бъде сравняван с определени ниЗкоразрядни човешки индивиди.

 

ëКато ми пееш „Пенке ле”, трябва да имаш и цици!

 

ëЧастната собственост у нас е като казармената такава. Хич не се губи!

 

ëПолитиката у нас би била успешен конкурент на бизнеса! Стига да не бяха съдружници в ограбването на народа си!

 

ëЗдравеопазването у нас е успешен пример колко ниско може да се падне в гонитбата на парите!

 

ë Историята ни е пълна с примери как предателството успешно се осребрява!

ëОсъзнаването, че си пълен некадърник не е повод да се откажеш от високия пост!

 

ëПоезията е добър начин с хубави думи да кажеш онова, което не можеш да направиш!

 

ëИзкуството е коварно нещо! Инкасират таланта ти бездарниците, след като на теб вече нищо не ти трябва!

© ШЕМЕТ Тарантупски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??