5.03.2008 г., 13:57 ч.

Господи, Ти Си най-прекрасното! 

  Есета » Други
1816 0 2
1 мин за четене
Господи, Ти Си пътят, истината и животът,
нека вървя по този път, нека приема словото Ти дълбоко в душата си и живея живота, както Ти ни учиш.
Исусе, никой не отива при Отца освен чрез Теб,
нека следвам само Теб, нека Те слушам и обичам.
Господи, посей в мен част от любовта Си, за да пожъна чрез нея любов на земята.
Ти проля Своята кръв за мен, измий душата ми с нея, за да се очистя от греховете на Лукавия.
Твоето царство е небесната безкрайна необятна синева, която изпълва всеки ден на този  свят с Твоя знак за Спасение, с който приветстваш чедата Си.
Всяка прашинка на земята, всяка песен на птичка, всяко листенце, помръднало от благодатният Ти полъх се кланят единствено и само на ярката Ти същност, Отче.
Господи, Ти Си цвете и всяко Твое листенце е изградено от милост, обич и вяра, чийто цветчета всеки може да откъсне и да постави до сърцето си.
Всеки един човек и сътворен от благодатните Ти ръце, Татко, и всеки може да се заслуша в силата на топлотата на Святия Дух.
На Голгота е посланието Ти към хората, Господи, там земята е попила святата кръв на Христос, кръвта, измила толкова грешни души.
Ти Си нужен на заблудените, Отче, на потъналите в мрак, не виждащи красотата на Небесния си Създател, ако съвестта им е потънала, засенчена от злоба, Ти накарай сенките да побягнат, а съвестта да се събуди за цял живот и само Теб да величае всяка жива твар за вечни времена!
Ти Си Началото и Краят, Господи, от Твоята ръка е създаден света и от Твоята ръка ще се сложи неговия край, защото Ти Си Алфа и Омега, Ти Си изгревът и залезът, основата на всеки изгрев и залез!
ВЕЧНА Е СЛАВАТА ТИ, ТАТКО, ЗА ВЕЧНИ ВРЕМЕНА И САМО И ЕДИНСТВЕНО ТВОЯ!
АМИН.

© Зорница Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има Бог,но чак толкова да си обсебена.Елица е права!
  • Не искам да повярвам,че си толкова обсебена от мисълта за Бог!!!
    Направо съм потресена!
Предложения
: ??:??