30.07.2010 г., 21:12 ч.

Говори се, че... 

  Есета » Лични
1238 1 1
3 мин за четене

Говори се, че жените сме били злобни, обсебващи, мрънкащи и досадни. Мъжете го говорят, де. То е ясно. Ами какви да сме? Цял ден сме на работа, след това тичаме да пазаруваме, да си вземем детето от детската градина, да приготвим вечеря, да изгладим ризите на любимия съпруг и някъде към полунощ да се опитаме да заспим. И как няма да мрънкаме, като любимият ни през цялото време зяпа телевизия и крещи за още бира. А след това и за секс. И то, ако може, да е различен всеки път и продължителен. А не те пита искаш ли, изморена ли си?
Говори се, че сме били предателки. Зарязвали сме мъжете след дълги години и сме се омъжвали за други. Ами какво да направим? Значи ли това, че, като ходиш с някой 9-10 години, си длъжна да се омъжиш за него? Кой ги определя тези неща? Ами писнало ти е да го дундуркаш хубавеца и си намираш някой да се грижи за Теб, а не ти за него. Понякога и ние ви зарязваме. Не само вие нас. И като стане това, настава драма. Как можа? Ти наред ли си? Даа, ама се случва. Вечно щастие няма. И интересното в случая е, че никой не замисля защо тази жена е постъпила така, какви са причините. Неее, всички я игнорират. Край с нея. Дори хората, които до вчера са ù били приятели (всъщност - Неговите приятели) спират всякаква комуникация с нея. Тя е предателка.
Говори се, че всички жени сме били курви. Той Наполеон го е казал навремето и така си е останало и до ден днешен. Интересно. Бих помолила някой мъж да ми даде дефиниция на курва. Това, че правим секс когато и с когото пожелаем прави ли ни курви? Може би трябва да сме само с един през целия ни живот и така няма да ни наричат курви. Просто ни писва да ядем всеки ден мусака и искаме да си разнообразим менюто. А как се наричат мъжете, които правят секс с всичко живо, до което се докопат? Та даже и с изплашената хлебарка, осмелила се да премине през апартамента им. Курвари! Даааааа, това е думата. Да те нарекат така, това звучи гордо. Това означава, че си страшно потентен и много ти връзва. Ами ок. Нека си се радват на званието и да оставят нас, жените да се забавляваме както искаме и то без отровните им епитети. Излиза, че всяка жена, правила секс с повече от един мъж, е курва. Навремето е било така. Срещаш някой, жениш се за него и той ти е първият и единствен мъж в живота. Да, ама сега живеем в 21-и век. Нещата са се променили.
Скоро един мой познат влязъл в сайта ми, чел публикациите и ми каза, че сайтът ми бил предназначен за стари, отчаяни жени, които нямат мъж до себе си и се оплакват една на друга. Ама, момчета, ние не се оплакваме. Ние просто си споделяме преживяното. И не сме отчаяни и нещастни жени. Просто по някакъв начин сме наранени и обидени от някой и споделяме с приятелки какво ни се е случило. Това го правим с едничката цел да не ви натоварваме вас. Като си излеем душата пред приятелка и на вас спестяваме мрънкането и проблемите си. Интересно ми е мисленето на мъже, които към всяка жена тръгват с предварителната нагласа, че тя иска да им се на налага, че ще мрънка, че ще е досадна, че някой ден ще изневери. И - хоп - отношението вече е ужасно. Не можеш да си с някой и да не го допуснеш до себе си. Не можеш да започваш връзка, а в същото време да се готвиш за война. Просто се отпускаш и се наслаждаваш. Да, може да те прецака, може и рога да ти сложи, но пък през останалото време ще те прави щастлив. За да ви е всичко наред, просто не говорете. Замълчете за миг.
Говори се, че...
Нека си говорят. На нас просто не ни пука. Писнало ни е .

© Катя Дионисиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??