24.12.2008 г., 10:53 ч.

Хората създават своите мечти 

  Есета
1686 0 3
Хората създават своите мечти

Книгите и филмите ни правят толкова глупаво романтични. Те засилват наивността ни и ни превръщат в оптимистични, нежни и глупави създания. Очакваме хартиения лист с щастлив край да се превърне в реално приключение на всеки, който го е прочел. Ние, хората, седим в домовете си всяка вечер, губейки се отново и отново в безметежния екран. Загубили здравия си разум по пътеката на илюзорното щастие, накрая разбираме колко всъщност са наивно непотребни мечтите и как всеки от нас е нараняван за сметка на малкото щастие, в което сме повярвали. Да, но сме зависими от вярата, тази нужда, която ни кара да погледнем с розови очи света, за да можем утре да кажем на болката, че и тя си има своя край, че и тя ще бъде победена, черпейки сили от мечтите. 

© Светла Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • отричайки мечтите разкривам голямата нужда от тях! говоря за комерсиализма обхванал повечето книги и филми в които се говори за секс и позната ни вече любов! и както всяко хуваво нещо така и мечтите си имат своите косури! изразявайки мнението си не ме е страх от вашите критики! само ви моля четете внимателно текста, а не само повархностно да прегледате съдържанието!
  • Най-голямата глупост,която прочетох тук е това есе.
  • Не си гледала правилните филми, не си чела правилните книги, не си осъзнала същността на процеса на мечтането.
    Наивен поздрав ;п
Предложения
: ??:??