8.02.2013 г., 18:40 ч.

Хората знаят цената на всичко, но не познават стойността на нищо 

  Есета » Философски
2689 2 1
1 мин за четене

В наши дни хората знаят, че всичко има определена цена, но не знаят какво е стойността. Същността на стойността като термин е следната: това е нещо неизмеримо и несъпоставимо с материални и други подобни форми. Стойностни за мен са нещата, които са вътре в нас, в нашите души, в сърцата ни. Често бъркаме цена със стойност като понятия и ги приемаме за еквивалентни и смислово еднакви понятия. Цена имат само материалните продукти и някои нематериални неща, като например музиката. 

Нашите чувства, мечти и емоции са безценни, те не се продават и купуват. За някои хора всичко е измеримо с пари и има "цена", като се започне от жилище,кола и други и се стигне до дълбоко пазените в нашите души чувства и вълнения, каквото е например любовта.

Всъщност тези подведени и заблудени личности много добре знаят, че чувствата не се купуват, не представляват разменно средство, но продължават да се самозалъгват и да се заблуждават в обратното, но се опитват да убедят и останалите хора в тази лъжа, че всичко е равностойно на парите. Стойностно и ценно според мен са семействотo, любовта, приятелите, здравето и други неща. Те не се купуват с финикийски знаци, защото ся безценни, а това означава, че не може да се купят от никого и с нищо.

 

© Радослав Радев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Абсолютно си прав, Радо. Споделям твоята гледна точка.
Предложения
: ??:??