2.08.2009 г., 22:25 ч.

I've nothing 

  Есета
1662 0 3

Нямам нищо... Не се самозалъгвам, че това, което съм, това, което имам, е мое... Не е мое и по всяко време съм готова да оставя всичко и да поема по онзи път- красивия и никому неизвестен... макар че не съм готова все още да тръгна, готова съм да ви оставя всичко, защото то не е мое, I have nothing...

© Сомбра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз имам същия проблем в къщи и не знам какво да правя...
  • Не пишеш какви са причините брат ти да се държи по този начин. Алкохол, наркотици или просто характерът му е такъв? Не разбрах също какво е отношението на баща ти към това, и той ли е подлаган на тормоз? Все пак, това не може да продължава вечно и трябва да вземете мерки, като на първо място майка ти трябва да осъзнае, че позволявайки му да прави това, тя подлага на тормоз и теб. Дори самият факт, че си свидетел на всичко тона, е достатъчен да разклати душевното ти равновесие. Не му позволявайте да продължава по този начин!
  • Не съм сигурна дали майка ти иска този проблем да се разреши, защото все пак това е нейно дете и колкото и да са обтегнати отношенията помежду им винаги ще го има родителското притеснение. Но не може да се продължава така. Ако той не иска да се махне от жилището ви, изнесете майка си оттам. Предложете на брат си някаква специализирана помощ, макар че ако и той не смята, че това, което извършва не е правилно лечението му също ще бъде трудно. Може би трябва да се върнете към миналото и да се разрешат проблемите от него и причините, които са залегнали за превърщането му в такъв човек. И все пак кое е по-важно - майка ти или брат ти? Може ли да ги поставиш на везната без да се чувстваш така сякаш изоставяш някой от тях? Аз бих избрала майка си, заради очевидните причини и най-вече, че никой не заслужава да е жертва на какъвто и да е тормоз. Бих я прибрала при мен, ако живеете отделно например, а паралелно с това ще се опитам да помогна на брат си.
Предложения
: ??:??