11.08.2009 г., 22:23 ч.

Или любовта е нещо, което не съществува ... 

  Есета » Любовни
2650 0 3
2 мин за четене

Любовта – чувство, което можем да сравним с полета на птица . Тя те кара да се чувстваш толкова свободна и би отишла накрай света заради човека до теб. Или любовта е нещо, което не съществува.

Тинейджърите нямат Последна или Голяма любов . Всъщност при тях Няма любов.

Всичко е навик, привързаност или просто необходимост. Всяка следваща връзка мислят за последна, а след всеки край са лудо влюбени и искат да са само с дадения човек, но така само тъпчат на едно място вместо да се изправят след лекото препъване, да вдигнат високо глава и да си кажат, че започват на Чисто. Почти за всички е по-лесно да се затворят в тях, да слушат тъжни песни, да ядат шоколад и да реват, спомняйки си това което няма да се върне. Понякога се питам дали това е нужно. Дали всички трябва да драматизираме толкова много. Много по-лесно щеше да е за всички, ако не обръщахме толкова голямо внимание на тези неща. Да – понякога е трудно, но когато се затвориш, го правиш трудно и за твоето семейство, и приятели. След подобна „Загуба” просто се усмихни и приеми всички нови изненади на живота .

А да обичаш даже е по-трудно, отколкото да мразиш. Да обичаш не означава да си с някой, а да си част от този някой . Също така мисля, че е адски тъпо да Мразиш човека, когото се обичал. Колкото и да те е наранил. Погледни го от другата страна и ще видиш, че, въпреки „Болката” сега, някога този човек те е правил щастлива. Приеми нещата такива, каквито са.

Често се сещаш за начина, по който те е гледал, думите, които ти е казвал, нещата, които сте правили. Търсиш очите му в съня си, искаш отново да го прегърнеш. Защо просто не помислиш трезво, че там, някъде измежду всички балъци, има някой свестен, който иска да е с теб заради самата теб! И тогава ще разбереш, че преди никога не си била щастлива и ще почнеш да се чудиш защо са били всички тези сълзи и драми.

Любовта – чувство, което те кара да мечтаеш или просто да тъжиш!

© Ива Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хората са казали: "Любовта е чувството, което може да те направи най-щастлив, но и най-тъжен." Да обичаш е може би най-сложното нещо в света, защото това значи да разбираш, да прощаваш, да раздаваш без да искаш това да ти се връща. А, какво ще стане накрая? Никой не може да даде отговор на този въпрос.
    Никой не може да заповяда на сърцето си да обича или не, колкото и да му се иска да го направи.
  • Хубаво е да мислиш толкова оптимистично обаче в живота не винаги, когато си кажеш искам да забравя всичко, да продължа напред и хоп вече си усмихнат и нищо не те тревожи.Много често хората несъзнателно се стремят към това да изпитат болка или да се чувстват нещастни, защото именно в това състояние намираме себе си и осъзнаваме какво искаме.Заради това аз не бих казала"гледай напред и не се тревожи за нищо...ще намериш някой друг" по скоро бих казала , че с времето болката ще отшуми и всичко зависи от нас.И аз преди мислех като теб и като чета това, което си написала се сещам за повърхностното ми мислене.Не казвам , че не си права... и аз имам много какво да уча , но вземи прочети малко повече неща и ще видиш как не е толкова просто. Иначе поздравления за това , че не се притесняваш за някакви балъци или за това , че нямаш любовни проблеми... дано и след години се запази това чувство...малко наивно, но надявам се истинско.
  • Струва ми се, че единствената цел на авторката е всеки, който посегне към нейния дълбоко философичен и дълбинно проблематизиращ "текст", да си загуби зрението или разсъдъка, връхлетян от оче-вадния безвкусен до болка (в буквалния смисъл) и травматизиращ цвят на шрифта.
Предложения
: ??:??