12.03.2006 г., 0:48 ч.

Има ли любов? 

  Есета
6096 0 2
3 мин за четене

Има ли любов?

Днес си говорих с един приятел:’има ли любов или не’ ?Той твърдеше,че любов не съществува,че това е чисто и просто силно привличане.Аз твърдях ,че има любов и когато той ме попита защо мисля така аз не можах да отговоря, това ме накара да се замисля . Какво е въобще е любовта ?Онова усещане на пеперудки в корема?

Любов ли е това което има между един принц и една принцеса в приказките, например?Казват :’ влюбили се от пръв поглед’.,пълни глупости, такова нещо като любов от пръв поглед няма,това си е чиста и проста химия , привличане , ако искате даже и сексуален инстинкт.

Започваш да се влюбваш чак след като опознаеш обекта на желанията си.Има обаче една тънка граница между любов и влюбване.Влюбването е мимолетно , отлита с времето.Та ето стигнахме до любовта.След толкова мислене стигнах до извода , че тя е когато двама души се опознаят и се харесват въпреки недостатъците си.Лично аз смятам,че любовта се  гради на приятелство и на тази първоначална химия която някои наричат’ влюбване от пръв поглед’ .Любовта не е ,когато двама души не могат да живеят един без друг , защото това е абсурдно . Любов е когато съзнават точно обратното , но просто не искат да живеят един без друг , защото знаят ,че си струва да се пробват и да видят какво ще стане с връзката им.Винаги си струва да се бориш за любовта , макар че като се позамисля за една връзка любовта е важна ,но не винаги достатъчна..

Колко смешни сме понякога хората, в опитите си да държим всичко под контрол , не виждаме как колкото по-силно стискаме , толкова по-бързо изпускаме любовта .И както е казал Мигел де Унамуно ‘...Искаме да откраднем нещо от нея , да не й се отдадем напълно , а Любовта ни иска и държи да бъдем нейни , напълно нейни и само нейни’

Нейни , само нейни , просто да се оставим тя да ни води , толкова е просто , а ние сме заслепени от хиляди предразсъдъци и скрупули , вирнали нос си мислим, че любовта е сляпа , знаете ли , ние сме слепците , не тя .

Любов винаги е имало и ще има , но не всеки е способен да я изпита , а я изпитва само , този който я има вътре в себе си .

 

 

© Мария Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • не е грамотно

  • "Любов винаги е имало и ще има , но не всеки е способен да я изпита , а я изпитва само този,който я има вътре в себе си ..."Харесва ми!

Предложения
: ??:??