16.02.2010 г., 20:04 ч.

Има ли някой, който най-истински да те познава? 

  Есета » Лични
1525 0 3

Има ли някой, който най-истински да те познава? Който да познава не само следствията ти, но и причините ти? Който да познава не само дните ти, но и нощите ти? Който да познава не само усмивките ти, но и сълзите ти? Който да познава и онова, което сам не познаваш в себе си? Който да чува и онова, което още не си изрекъл? Който да те очаква, когато никъде не си очакван? Който да те приема не само такъв, какъвто си, но и такъв, какъвто си бил и ще бъдеш? Който е не пред теб, не и след теб, а до теб - винаги! Който ще ти отвори вратата - дори ти да не си почукал на нея? Който ще бъде твоят дом, когато си бездомен? Който ще бъде твоята сила, когато си слаб? Който ще бъде всичко, когато нямаш нищо?... Само защото той е този някой, който най-истински те познава.
Някой ден ще го потърсиш надалече, а този някой е толкова близо до теб - твоят Родител!

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дано има повече такива родители
  • "Който ще ти отвори вратата - дори ти да не си почукал на нея? Който ще бъде твоят дом, когато си бездомен? Който ще бъде твоята сила, когато си слаб? Който ще бъде всичко, когато нямаш нищо?..."
    Ти си Голям!!! Дано да си страхотен син и най-страхотният татко и съпруг!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Много точно! Поздрав!
Предложения
: ??:??