16.02.2011 г., 16:37 ч.

Има ли смисъл, като няма значение 

  Есета » Философски
4458 1 2

       Защо се раждаме, като рано или късно смъртта ще ни убие? Има ли смисъл все да се доказваме пред „обществото”, когато  знаем, че и то не е идеално? Защо парите са водещи в живота ни? Защо любовта ни заслепява? Това ли е смисълът на живота? Пари, любов и щастие! Какво са те? Защо са?

      Казват, че с пари се купува всичко! Ако не с пари, то  с много пари! Нима с много пари можем да имаме всичко?! Истинска любов и щастие?! Съществуват ли те?

      Въпроси много, но отговори няма! Поне такива, каквито ни се иска да чуем!

      За повечето хора смисъл винаги има! Във всяка една минута, във всяка секунда, дори и стотна, но за мен няма! Не намирам смисъл в живота на човека! Не намирам смисъл в кръговрата на нещата! Но живея! Живея напук на смъртта. Живея, защото са ми дали живот. Живея и се стремя да съм съвършена. Но какво ли е съвършенството?  Нима това не е цел, за която има смисъл да живееш? И тук отново се появява заглавният ни въпрос, а той е:   Има ли смисъл, като няма значение?!

© Марина Йорданова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добро е
  • Така е, тези на пръв поглед дребни, незначителни жестове на любиммите ни хора, ни карат да се чустваме добре, подържат оганя в нашите сърца, карат ни да се борим с предизвикателствата на живота, карат ни да откриваме смисъла на живота. Въпреки тези неща пак остава едно "НО". Защото всичко е включено в един кръг, всички тези жестове и действия на нас и нашите любими (близки) хора са част от кръга. Едни умират, други се раждат и кръгат отново се завърта (започва). Наистина лицата учасващи в кръга са други, но те отново се борят за своя живот, за своето щастие, за своето място сред обществото. Борят се за целите си, търсят смисъл на живота, докато не срещнат смъртта и крагът не се заваърти отново, и отново, и отново. И затова аз се питам: " Има ли слисъл да реша задачата наречена Живот, като няма огромно значение за моето съществуване"!?
Предложения
: ??:??