9.06.2010 г., 22:35 ч.

Имаме ли връзка с мъжа до нас? 

  Есета
2980 2 3
5 мин за четене

ИМАМЕ ЛИ ВРЪЗКА С МЪЖА ДО НАС?

 

Какво означава връзка? Има ли точна дефиниция или определение на това?

Кога едни взаимоотношения или кога едно познанство става връзка, кога един човек от непознат става познат и от познат в приятел, и от приятел в любим?

Има ли точен отговор на тези въпроси, които всеки един от нас си задава в един даден момент при контакта си с противоположния пол.

Връзката е много относително понятие.

Аз сега ще ви кажа как аз ги виждам нещата и какво е моето мнение относно този въпрос!

Всеки има различни типове връзки в живота си – с близките, роднините, приятелите си, изпитва различни чувства към тях, уважение, обич, любов. Той е обвързан с тези хора по един или друг начин, но не за това си говорим, така е, но това също не трябва да се пренебрегва, защото това също е един вид връзка.

Запознавайки се с един мъж примерно в един клуб, разменяйки си телефоните или скайповете и ред други видове средства за комуникация, изкарвайки една невероятна вечер и после прибирайки се вкъщи, на сутринта вие се събуждате и прелиствате в съзнанието си цялата вечер, нощ и достигате до случайното запознанство и се усмихвате с удоволствие. Защото сте си изкарали невероятно, протягате се към телефона си защото се прокрадва спомен, че сте записали нещо там... и откривате едното средство за контакт с този човек. Ставате, правите си кафе, пускате си лаптопа и защото тук вече се прокрадва любопитството, което след себе си повлича един куп въпроси, които извират в съзнанието ви. Докато наливате кафето си и палите цигарата си, набирате съответната информация в интернет, но уви, няма такъв човек, той просто не е съществувал... казвате си добреее, прекрасно беше и затваряте случката с един хубав спомен за вечерта.

Но минават няколко дни и този човек се появява, намира ви и започвате да комуникирате, пишете, говорите, независимо да ли сте на работа, дали сте в къщи, мястото просто няма значение.  Тук първоначалното чувство е много силно – любопитство, вие и той сте си интересни. Разказите, които обменяте за живота си, малко или много започват да ви сближават, появява се така нареченото доверяване на информацията, макар и да не се познавате. Тук е мястото да отбележа, че вече вие не сте Непознатите от онази вечер, превръщате се в Познати.

Започвате да се виждате, появяват се общи преживявания, които се превръщат в спомени. Срещите зачестяват, желанието става по-голямо. Вие, разбира се, не нахалствате, защото разбирате положението на мъжа, работа, заетост, а може би приятелка или приятели, сред които вие нямате място – тъпо, но това е друга тема!

Но въпреки това действията противоречат на думите и на границата, сложена от него.

Вие приемате положението, разбирате цялата ситуация и продължавате да поддържате контакт.

Срещите изключително много зачестяват, но в един даден момент комуникацията приключва - просто досегашните разговори изчезват, все едно сте в ресторанта и щракате на келнера за поредната си поръчка.

Нима във вас няма да се породят редица въпроси – защо, какво става, ние се виждаме, но няма комуникация, ние какви сме?

Задавайки ги една вечер, вие получавате отговори, които нямат логика, които всяка жена чува и изобщо нямат нищо общо с действителността. А те са:

Въпрос – Защо не комуникираме вече, защо се появяваш, когато ти решиш?

Отговор – Имам много работа, нямам време, но все пак се виждаме, когато и на двамата ни е удобно.

Как мислите, мили дами? Това не е ли безкрайно тъп отговор, който сме чували до припадък!

Въпрос – Имаме ли връзка?

Отговор – О, не, нямаме, ние сме приятели!

Така, мили дами, така ли правите с всичките си приятели мъже? Такива ли са всичките ви взаимоотношения с тях? Невероятно, но факт!

Тук се появява антилогиката, тук започва лутането в съзнанието, тук се появяват въпросите без отговор.

Нима вие сте се виждали с този човек толкова време, правили сте секс, излизали сте, будили сте се при него, правили сте кафе, изкарвали сте деня в леглото и той е бил между вашите крака с часове и това е "само приятели"?

Хммм, аз така, четейки, бих заключила, че това си е връзка?!

Но, мили дами, тук се появява и друго нещо – страхът в мъжа, защото от понятието Връзка те се стресират и се навират в миша дупка и очакват някаква истерична жена, която им държи сметка за всичко, кога яде, кога спи, кога пърди, кога диша... ужас, нали – има и такива жени! Не е приятно, дааа, но вие нима не сте показали за толкова време, че не сте такава, че сте жена, която знае какво иска, че сте жена, която разбира понятието Връзка? Но въпреки всичко вие си оставате Позната, с която той го е страх да има Връзка!

Неприятно, но масово явление в днешно време!

Но, дами, ние трябва да отстояваме правата си, защото, когато прекарате в леглото на един мъж повече от няколко пъти и се събудите до него на сутринта и правите секс и после продължите да сте там, това си е Връзка, колкото това да е неприятно за него.

Но, уви, няма точен отговор – имаме ли връзка с теб сега...?

Но има решение на такъв тип взаимоотношения, описани по-горе, защото - дааа, взаимоотношенията са различни, безспорно, но са и идентични, а решението - просто довиждане, вие нямате място при такъв човек, който дори не ви уважава. Неприятно е, дааа, но след като вие толкова време сте проявили разбиране към него, а той няма смелост да има връзка с вас и си оставате познатата, просто си отивате.

Звучи лесно, но не е – така е! Няма спор, но съществува човек, който ще ви оцени и няма да се страхува от това да има връзка с вас след като ви опознае и види Вие какво правите за него и вие ще бъдете щастлива, а не просто позната – приятел!

Защото, дами, за  съжаление ние сме силният пол – факт! Защото ние трябва да разберем, че имат много работа, че не могат, уморени са, че не могат да говорят, че се задължавали с не знам си  кво и не знам си що, все ние, все ние трябва да сме тези, които да разбират. И в замяна, какво, нямаме Връзка! Или по-скоро Страх?!

Две взаимно свързани понятия, за съжаление. Но, разбира се, това за нас, жените, има и много положителни черти – ставаме търпеливи, от разбрани по-разбрани, по-мъдри!

Така че, четейки мойте мисли по въпроса, дами, може да си отговорите сами на въпроса имате ли връзка с мъжа до вас?!

 

от Прекрасната

© Прекрасната Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да съпреживяваш, да изслушваш, да помагаш, да разбираш!И още много неща, които правят една връзка пълноценна!
  • Благодаря ти Сиа, радвам се, че ти е харесало.
  • ЗДРАСТИ,СКОРПИ,РАДВАМ СЕ,ЧЕ СИ СРЕД НАС!ДОБРИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ И СЛАВА БОГУ,ЛЪХА ОПТИМИЗЪМ!ДАВАЙ СМЕЛО НАПРЕД!!!
Предложения
: ??:??