15.08.2007 г., 15:04 ч.

Искам ли да знам всичко? 

  Есета
2229 0 3
Един от въпросите, които всеки трябва да си зададе преди да тръгне на път към неизвестното и да предвиди грешките си преди да са станали.
Никой не може да промени пътя, който съдбата му е предначертала. Мястото, времето и обстоятелствата може да са различни, но основният път и краят, които са предначертани, не подлежат на промяна. Защо тогава да искам да знам съдбата си, като не мога да я променя? Поемайки знанието, бавно, но сигурно, хората, губим възможността да се учим от грешките си и продължаваме напред, без да сме се научили да поемаме последствията от тях. Вместо това бягаме от постъпките си, оставяйки всичко на времето. А то не чака, а продължава по течението, оставяйки ни на произвола на съдбата. Затова преди да поемем крачка напред, трябва да си спомним как сме поели предишната...

© Тайна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Непрекъснато изследвам този проблем. Знам всичко за бъдещето си. Е, не всичко разбира се. Но в основни линии. И много интересно ми става, като се сбъдва. Още на 16 вече знаех какво ще ми се случи. Истината е, че има неща, които биха могли да се променят. Завииси...
  • Много хубаво пишеш!
  • Много добре!Кратко,но много синтезирано..Браво!
Предложения
: ??:??