2.11.2011 г., 12:37 ч.

Искам с теб 

  Есета » Лични
4054 1 4
2 мин за четене

    Искам с теб да бъде всичко… Тази истинската, неповторима и навременна любов... тази, изстрадалата, тази борбената, тази обладаващата, тази, която ни оставя без дъх, тази, от която ни е страх, тази между нас… не са противоположностите тези, които се привличат, това е само физика, ние се привличаме, защото си приличаме... душите се свързват чрез страданието и съчувствието... дай ми време и възможност да бъда с теб и до теб и сам ще почувстваш онова, което те е заблуждавало преди, че съществува... миналото си е минало, животът е тук и сега,  вчера не ще се върне, а утре може и да не дойде… бъди с мен днес, целуни ме днес, прегърни ме днес, обичай ме днес, докосни ме, усети ме с всичките си сетива и ме преоткривай, аз съм твоя...

… така ме беше страх да го кажа преди - „аз съм твоя”… не исках да съм ничия, защото никой не може да ме притежава, бях горда и високомерна, бях силна и дори жестока, не показвах слабост, дори да я изпитвах, не допусках да разбират, че съм наранена... нараняваха ли ме, намирах начин да отмъстя…

 ... сега пред теб искам да разголя душата си, искам да бъда по-истинска пред теб, отколкото пред самата мен; с теб усещам, че  да бъда твоя, не означава да съм половин човек, аз ще бъда себе си, ти си бъди ти, и нека нашият свят бъде сътворен помежду ни… искам да ти дам утеха, искам да ти дам приятелство, искам да ти дам разбиране… искам да ти дам топлина и грижа, да ти вдъхна вяра, че всичко е възможно, защото е така… една жена е такава, когато е отдадена на нещо или някого… ти ме караш да се чувствам истинска жена…

... искам с теб да бъде всичко - и доброто, и лошото, и трудното, и лесното, искам с теб да съпреживея радостите и тревогите, искам да ти споделя усещанията си, искам да си поделим с теб един наситен с цветове живот, нека аз платя половината, а ти другата, за да можем да го изживеем заедно; чувствам, че имаме силата да владеем съдбата си..

… не ме отхвърляй , без да си опитал… остави ме да тъжа, прати ми и дъжда, нека бури да ме връхлетят, нека ме оставят изгубена сред път...; ако това е, което ще те накара да разбереш, че съм твоя, нека бъде така; аз  ще бъда силна, защото така искам, а когато силната буря на твоята любов ме застигне, ще се предам, за да ме спасиш... само ти го можеш, не го забравяй; остави ме, но после се върни и ме докосни, за да се съживя… да се съживя, за да бъда отново твоя…

© Михаела Захариева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??