4.05.2012 г., 12:21 ч.

Искреността и ти 

  Есета » Лични
2820 0 1
2 мин за четене

- Сигурна ли си, че искаш да останеш сама ?
- Да, това искам. - в момента, в който изрекох тези думи, осъзнах, че наистина искам да съм сама.
Понякога си мисля какво ли е истинското значение на думата "искреност", колкото и да боли тя и колкото и да променя живота ти, тя те прави истинска - такава, каквато си с всичките ти недостатъци и дефекти. Понякога искреността те наранява и прави нещастна, но може би е за добро, може би пътят, по който те води тази искреност, е път, по който ще те направи нова. Седя у дома сама, такава, каквато искам и не искам да бъда понякога и гледам поредния кадър за доброто старо време със забавните приятели, времето за по питие и забавни истории за някоя нова "звезда" в живота ни и си казвам: къде изчезнаха тези дни и защо седя тук сама, без да има на кого да звънна и да кажа: 
- Здравей, приятелко, знаеш ли какво се случи днес?!
Знаете ли, независимо дали сте сами за момента и няма на кого да се обадите, трябва да бъдете щастливи, въпреки всичко, защото дори незначителното щастие ще удовлетвори надеждата ви някой ден да има на кого да се обадите или при кого да се скриете, за да кажете нова история. Какво можем да направим за това, че сме сами, само заради това, че сме били искрени? Можем да си дадем почивка, да се отдадем на себе си и да се радваме на всеки уединен миг, защото това ни прави изключително силни същества. Точно тогава, в този миг, когато най  не очакваш, ще се появи човек, който ще приема искреността ти такава, каквато е, дори да го заболи, защото точно този човек ще те обича такава, каквато си, с всичките ти дефекти. В този миг всичко около теб няма да е мрачно, сиво и печално. В този миг пейзажът около теб ще се смени и всичко ще ти изглежда така съвършено. Някой ден сама ще анализираш всичките си дефекти и грешки, защото щом има човек, който да те приема, ще можеш да поправиш себе си и дефектите ти в едно ново начало за теб. Какво ще последва след всичко, случило се досега? 
Едно ново начало и един силен и щастлив човек - ти. 

© Лора Деянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пожелавам ти никога да не си приятелка със "самота",да опознаеш приятелка вярна и добра "любовта".Слънчево момиче нека Щастие грее в твоята душа винаги когато протегнеш ръка аз ще съм наблизо,винаги!!!!!
Предложения
: ??:??