17.06.2009 г., 21:47 ч.

Истината 

  Есета
15054 0 1

                                                 Истината

            Истината е чиста, свята и благородна дума. Истината в отношенията между хората е много важна. Тя определя отношенията в семейството, в училището и в близкия кръг приятели.

            Всеки човек, който казва само истината се приема като честен, почтен и благороден. Съществуват хора, които предпочитат да ползват лъжата, за да скрият някои свои нечисти мисли и дела.

           Мисля, че не винаги е лесно да се казва истината. В живота се случва повечето хора да предпочетат сладката лъжа пред горчивата истина. Това не е правилно. Колкото и да е тежка истината, ние трябва да имаме смелост да я кажем в очите на хората. А това дали ще го направим, зависи от нас самите и от нашето възпитание. Винаги е по-лесно да общуваме с хора, коита казват истината.

           Трябва да бъдем по-отговорни за собствените си постъпки и по-често да си напомняме, че трябва да бъдем честни и откровенни към тези около нас. Съветвам всички да казваме истината, за да може един ден да живеем в по-добър свят.

© Афродита Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Истината трябва да бъде изричана. Истината не е относителна. Зад относителностите на гледните точки просто прикриваме истината, а има неотносителна абсолютна гледна точка, извън и вътре в нас. Просто трябва да я намерим.
Предложения
: ??:??