10.09.2013 г., 20:38 ч.

Истината за душата 

  Есета
1146 1 0
2 мин за четене

      Кое е най-силното желание на един човек? Може би за всеки е различно, но съм сигурна, че някъде, дълбоко... у всекиго се появява онова чувство, онази тръпка – и той иска да се чувства значим. У всекиго от нас се спотаява едно малко човече, може да го наречем дори душа и тя иска да изпъкне, иска да бъде обичана, иска да бъде толерирана, чута... иска да бъде истинска – за някого. Животът ни минава през различни етапи непрекъснато, но най-значим и пълноценен бива, когато намерим онзи, който би ни помогнал да се грижим за душата ни. Тя е от онези рядък вид истински магии, които имат нужда от двама за да бъде цяла. Уви, трудното в ситуацията е да намерим истинския човек, който ще се отвори за нея и ще я приюти. Раздавали сме на хората около нас толкова много частички от нея, че с годините започваме да я ценим повече, да желаем целостта ù... но нея вече я няма. Ние сме я разкъсали и подарили. Затова ни трябва друг, който да допълни липсващите части. Да я поправи. Моментът, в който всички частици застанат на мястото си (правилните естествено) нещата ще се променят. Душата знае точно какво Ви трябва. Тя е като малко, болновато дете, което копнее да бъде изправено на краката си и да блесне... да живее.

      А какво е чувството – не знам. Може би най-сетне ще спрем да се чувстваме малки, самотни, уязвими. Може би най-сетне ще можем да си отдъхнем от всичките негативни мисли, които ни  захвърлят в един мрачен свят и отнемат от блясъка на същността ни. Може би ще е приятно, поне за момент да се почувстваш наистина цял. Като топла прегръдка, която не свършва. Най-щастливото нещо, за което се сещате, но умножено в пъти. Може да е всичко – и вие просто ще сте добре. Най-сетне ще бъдете в хармония със себе си, защото този човек ви допълва. Той ще ви дава сили и напътствия, той ще е част от вас.

      Няма напълно сигурни неща и чувствата винаги могат да са просто илюзия, но душата никога не би сгрешила. Тя е първична и истинска, готова на саможертва, готова на всичко за да ви задоволи. Не е егоистично да поискаш да се чувстваш щастлив. Егоистично е да отнемаш насила, без смисъл, нарочно. Но чистата душа няма такива лица. Тя търси съвършената хармония между нея и перфектният друг. Тя е готова да даде същите неща в замяна на общото щастие. Тя е вашият най-добър приятел и пазител. Тя е разумът, съвестта... тя е като част от друг свят, създадена да бъде с вас завинаги, да ви събира, когато сте разкъсани и да запомня всяка щастлива секунда. Тя е вас и вие цял живот я пазите, пробвате докато намерите онзи човек, който ще Ви помогне да я облекчите и... да бъдете щастливи. Това е душата – тя е истинската форма на щастието; чиста, непорочна, магична.

      Затова никога не се предавайте, никога не спирайте да търсите правилният човек. Той е там и търси вас, търси възможността за същият този прекрасен съюз, наречен любов.

© Ив Христова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??