25.04.2017 г., 9:13 ч.

Истината за Смъртта 

  Есета » Философски
2041 2 19
1 мин за четене

Най-голямата измама спямо хората според мен е измислицата за смъртта. Тя се базира на идеята за време и пространство. Ако в миналото хората не са били на ниво за да разберат тази истина,то днес те са,но никой не им я разкрива.

Страхът от смъртта и генерално страхът е в основната на егоизма,завистта,ревността. Ако имахме познаниаята на Древните ние щяхме да сме много по -силни. Нямяше да се страхуваме и щяхме да сме по щастливи. Бих предложила думата смърт да се замени с преход. Защото смъртта се свързва с край,а преходът е вид трансформиране и преминаване на друго ниво. Това е по-близо като описание .

Ние сме създания от светлина. Натрупване на многопластова енергя от електрони. А електроните имат две много странни характеристики. Както си трептят и обикалят по орбитите , внезапно се изгубват от тази реалност, и после пак се пявяват, но на друга орбита. Ето това е според мен най-близкото обяснение с думи за живота и смъртта. Появяване и Скриване от тази Реалност. И като подркепа на моите разбирания ще приложа един мой сън,разказан в стихове.

  

Събудих се в съня си
И знаех, че сънувам
Високо във небето
Под звезден водопад

Погледнах към ръцете си
И без да се страхувам
На мислите потока спрях
А времето превърнах в прах

И затанцувах в тъмното
Със своето светлинно тяло
А музиката бе позната
Танцуваше до мен Луната

Попитах я : Какво е вечност
А тя усмихна се с тъга
Замисли се и каза нежно
Вечността е Тук и Днес, Сега

 

                           Дена Спиру

 

Това е според мен истината за нашето съществуване. Ние сме безсмъртни. не се страхувайте да живеете смело и щастливо !!! 

© Dena Spyrou Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Истината - премълчавана, интерпретирана, различна за всеки от нас »

8 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Истината е мистерия.😇
  • Иване аз те бих нарекла Боб Марли "ямайски негър", а ямайски певец... иначе има доза расизъм, която не ми допада. Вие давате съвети за висока обща култура, подбирайте си тогава и изразните средства...
  • Иван аз имам обща култура в много области и чета задълбочено, но това което ме интересува.
  • Много съм ви благодарна за чудесните коментари. Радвам се, че моята публикация е събудила интерес у вас. Истината за всеки един е това,което е той самият . Това не означава ,че истините на другите са неверни. Ако се интересувате какво е мнението на Далай Лама за квантовата физика ви предлагам линка :
    https://novotopoznanie.com/a-confession-of-the-dalai-lama-about-quasi-physics-has-changed-the-world-forever/
  • Не мисля, че хората в края си се страхуват от смъртта. Напротив, мисля, че я очакват, най-малкото за да се освободят от физическата си болка. По-скоро се страхуват от това, което я предшества - точно болката.
  • Латинка. Вашата поезия определено ми харесва. Също и преводите от македонски. Но аз имам съвсем друго отношение към религията и смятам, че това е нещо лично и не бива да се натрапват вярвания...нито покаяния нито други идеи...но останалите хора
  • Аз чета поезия със светли помисли. Просто не ми допадат хора които поучават останалите с цитати от библията. "Преди да посочиш с пръст виж дали ръката ти е чиста." е казал Боб Мърли.
  • И хиляди вярващи Магдалени няма да бъдат заплаха за Вашето семейство, но абсолютно сигурно е, че това може да се случи от и при невярващи!….
    Поезията трябва да се чете и между редовете! И със светли помисли, ЛюсиЦ!
  • ЛюсиЦ, с цитатите от Библията изказах мнение за есето на авторката.
    Тук не е мястото да коментирате мое стихотворение. С молба да бъда извинена от авторката на есето, ще Ви отговоря, че няма нито един грях, който Бог да не може да прости. Дори и най-големият престъпник може да получи прощение, но зависи дали ще го поиска. Покаянието е обещание, че няма да направиш отново този грях. Покаялият се, който е приел да живее като Христос, се новоражда. Този новороден дух е бебе, а едно бебе не става автоматично безгрешно. То трябва да се храни с духовното (Библията), за да расте духовно.
    Мария Магдалена, срещана още и като Мария Магдалина, се възприема от християните като символен образ на покаянието. Тя е и първата свидетелка на възкресението на Иисус Христос. На нея се приписва първият възглас „Христос Воскресе!”
  • Латинка , аз не обичам да се меся в спорове, но ми стана интересно та погледнах вашите стихове и гледам "Любовта на свободното ти време" и там цитат от Лука ....и примера за Магдалена и как Господ и прощава. И се запитах за какъв павилен път давате примери тук и цитирате Библията? Ако всеки съзнателно не спазва божиите заповеди и разчита на прошка за какво служи тогава религията? Много противоречи на Вашите примери за "пълно отдаване на бог". Аз Библията не съм я чела. Дано не се намери някоя религиозна Магдалена да се грижи за мъжа ми.😏 Най добре е да не се мисионира на сайт за творчество...
  • Според мен това есе не е по зададената тема - има се предвид "истината" като широко понятие, а не тази за живота и смъртта. Ако може и правописът да се приведе в ред - все пак есето е минало през редактор - има недопустими елементарни граматически грешки!
  • Оф,добре!Както кажеш!Мир Вам!
    Моли се за мене-грешната!Душата ми е обречена на вечни мъки!
  • ZamDirector, Библията ни показва къде е пътя. Бог ни е дал воля и свободен избор. Ние избираме дали да вървим по Неговия път, или да не Му се покоряваме и да вървим по своя път. Бог ни призовава към пълно отдаване.Той казва: „Който не вземе кръста си и не върви след Мене, не е достоен за Мене. (Мат. 10:38).
    Светла и творческа седмица!
  • И още нещо.Децата,които посягат към прахчетата,са деца с проблеми.Деца,за които твоя Бог нехае.А ония със свръх познанието на словото божие и свръх отдаденост към Бога(в който и бог да вярват),обикновено са крейзи фанатици,чиито разбирания за живота са абсолютно хуманно-недопустими.
  • Латинка,не познавам словото на Бог,и до сега не съм твърдяла обратното.Не зная Вие от къде го познавате..И чрез какво Той ви говори.Познавам единствено себе си и собствените си усещания.Познавам обичта.И това е моят Бог.
  • ZamDirector, ако познавахте Словото на Бог, нямаше да пишете, "че Ви иде да се гръмнете", защото Бог е Живот. Поради същите причини много деца в училищата вземат "прахчета" и се тровят.

    Лека вечер и на Вас!
  • Ох,тази Библия като се намеси в коментарите и вземе да обосновава цялото ни съществуване..И ми иде да се гръмна.Хора,човек може да вярва,в каквото поиска,стига да не го натрапва. А в цялостното си съществуване човек се доверява единствено на собствените си усещания за незнайното.Факти няма!Не изопачавайте неща,написани някъде и наложени манипулативно и насаждани насилствено в съзнанието ни.Истината е някъде там!И тук!
    А вълшебствата,описани в Библията,кога точно спряха да се прилагат във времето.Аз днес не съм видяла никого да разсича морето на две..Има такива дето виждат..,ама те са на специални хапчета и прахчета..Лека вечер
  • И да останат някъде да трептят еректрони и части от моята енергия това все пак не съм аз. Човек с душевност и чувства. За това за мен смъртта е окончателна и наистина е изчезване от реалността. Та и за това повечето хора се страхуват защото никога вече няма да са с любимите хора.... а енергията ни прави безсмъртни в много отвлечен смисъл. Но ако някои хора вярват в това и са по щастливи - чудесно!
  • Какво казва Библията:
    „Пръст си и в пръстта ще се върнеш.“ (Битие 3:19)
    „Духът му излиза и той се връща в пръстта си, в същия ден изчезват мислите му.“ (Псалм 146:4)
    „Не се чудете на това, защото идва часът, когато всички, които са в паметните гробници, ще чуят гласа му и ще излязат.“ (Йоан 5:26, 28, 29)
    „Праведните ще наследят земята и ще живеят вечно на нея.“ (Псалм 37:29)
    Делата на човека след това ще определят дали ще получи вечен живот.
    Съдният ден ще бъде благословия за всички верни хора!

    Светъл ден!
Предложения
: ??:??