11.12.2009 г., 23:58 ч.

Истинното Влюбване като влюбване 

  Есета » Любовни
2503 0 1
1 мин за четене

Замислих се, докато слушах музика, какво е влюбването. Ами много е сложно всъщност,  ако е истинско влюбване - то не може да се опише. Понякога човек е щастлив и постоянно мисли за онзи, преобърнал нощта в страна на мечти. Но понякога блянът е само блян и си остава такъв. Тогава какво трябва да се направи? Никой не знае, защото ако всички нещастно влюбени знаеха - нямаше да са нещастно влюбени. Тъжно е, не може ли, когато човек се влюби в някого - този някого да се влюбва в него също? Би било нещо прекрасно, но все още няма успешна формула. Чудете се защо го пиша - ами много е сложно и реших, докато слушам музика, да обясня какво чувствам - чувствам, че сърцето ми прескача удари, но по кого? По някой - твърде далеч за мен. Не далеч на разстояние - а далеч на принципи. Дори и така, моето влюбено сърце не разбира и всеки път, когато го видя, най-отговорният мускул  в тялото ми се предава и отказва. Та така всъщност какво е влюбването - Нещо нормално?! Вече май никой не се влюбва - защото всичко е пари. Е, всъщност влюбването е болка - понякога сладка, понякга не!

© Елисена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Независимо пари или не, влюбването е влюбване - цялостно. Обекта на любовта е такъв какъвто нашето съзнание го е изградил - търсим това, което вече сме си представили и създали като образ. Музика, възгледи, външност, пари, среда. Успешната формула е тогава приложима, когато всички търсим едно и също нещо, а това е невъзможно. Даже ние самите търсим в различните моменти различни обекти на влюбване. Добре, че не работим с математически формули, защото никога не знаеш какво да очакваш, защото винаги реалността е по-различна и това я прави интересна. За успешното влюбване трябва или да променим нашият чакан образ спрямо действителността, или да търсим достатъчно дълго в действителността обект, който да съответства на желаното. Представи си, че там в реалността срещнеш повече от твоята мярка за любов... И в този процес сладката болка, постоянно ни кара да търсим и да се влюбваме.
Предложения
: ??:??