23.01.2007 г., 13:06 ч.

истинското приятелство 

  Есета
28298 1 6
3 мин за четене

Истинското приятелство

 

        Истинското е приятелство е най-безкористното чувство, което може да изпитва човек. Понякога началото на едно приятелство мoже да е вълшебно: започваш да опознаваш другия и да му се доверяваш. Но най-хубавото е, че си свободен да бъдеш себе си, без да се налага да угаждаш на някого. Все пак той ти е приятел, защото те приема такъв, какъвто си, без да се опитва да те променя. Харесва те, защото това си самата ти. Приятелят ти винаги е на твоя страна, без значение какво правиш, но ако мисли, че грешиш - ти го казва. Именно заради това са приятелите - те са с нас във всяка една ситуация и каквото и да стане те ни подкрепят.

     Но в едно стабилно приятелство не може само единия да дава... иначе не би било истинско приятелство. Услужваш на приятел, защото искаш, а не защото искаш нещо в замяна! Но не всяко приятелство е розово.

Съвсем естествено е да възникват спорове между вас. За да вървят отношенията ви трябва да се поставиш  в положението и на другия. Ако си сгрешил, трябва да си признаеш. Извинението не показва слабост, а напротив - то просто показва зрялостта ти. Ако се опиташ да кажеш какво мислиш, то трябва да приемеш и искреността на другия.

       Ако мислиш, че твоя приятелка има проблем - притечи й се на помощ. Дори да не знаеш как да й помогнеш самото ти присъствие означава много.

Но понякога едно стaбилно приятелство може да рухне за много кратко време. Как? Ако предадеш доверието на другия - ако издадеш тайната му например. Неволно или не, това не се превъзмогва лесно. Нашите малки тайни са нещо уникално и много лично. Те значат толкова, колкото и тайните на другите. Така че преди да издадеш нечия тайна помисли как би се чувставал ти, ако издадат твоя. По принцип е хубаво да споделяш тайните си с някого, на когото разчиташ, но внимавай... ако познаваш човека отскоро, въпреки че ти вдъхва доверие, винаги имай едно на ум!!!

        Общо взето приятелството е най- прекрасното нещо на земята!!!

А всеки, който има истински приятели ДА ГИ ПАЗИ, защото те не се срещат често!!!

     

 

 

© Калина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??