21.10.2007 г., 21:30 ч.

Истинското щастие 

  Есета
2407 0 0
2 мин за четене
Не вярвах, че ще ми се случи скоро. Но ето, случи се. Чаках го толкова време. 
А едва сега осъзнавам какво имам всъщност. Това, че един човек ме обича.
 Това, че точно ти си този човек. Това, че мечтите се сбъдват, стига  да повярваш  в тях. А аз се осмелих да повярвам. И всяка сутрин щом се събудя, осъзнавам отново и отново. Че може още да не си с мен, но ме обичаш. Че сърцата ни са заедно, а това е най-важното. Защо не плача, а се усмихвам ли? Защо не съм тъжна, щом не си до мен? Това ли се питаш? Не съм тъжна, защото знам, че скоро ще бъдем заедно. Защото знам, че всичко е въпрос на дни и дори на часове. Защото знам, че ме обичаш, вярвам в теб. Знам, че няма да ме предадеш. Все пак за  една година като твой приятел те опознах достатъчно, поне за да не се съмнявам в това. И пак това приятелство ми подсказва, че няма да ме предадеш. Защото ако не беше сигурен в чувствата си, нямаше да рискуваш. Защото имаше възможност, въпреки всичко да останеш просто мой приятел, но ти сам предпочете другото. Това да бъдеш мой любим. И те обичам. И вярвам в теб. Едва сега осъзнавам, че съм напълно щастлива. Сякаш се връща отдавна отминала част от живота ми, в която, обаче не осъзнавах какво имах всъщност... или пък нямах нищо. Сега светът е различен. Защото знам, че някъде там си ти  и мислиш за мен.
 Не знам дали трябва да споменавам всичките пъти, когато си ми бил опора, когато беше неотлъчно до мен като мой приятел. Когато имаше търпението и волята да опознаеш същността на това момиче, а не просто да останеш със страничните впечатления. Ти остана до мен. И така ме спечели. Казват, че най-сигурният начин едно момиче от моята зодия да се влюби в теб, е като станеш най-добрият й приятел. И ти наистина стана най-добрият. Но никога не съм те приемала като брат. За мен ти беше нещо различно от всички останали. Може би защото и аз странях от теб в началото, преди да те опозная.
И сега всичко е различно. Едва сега разбирам какво означава да си истински щастлив. Имам теб. За света ти може да си никой, но за някой ти си целият свят. Да, за мен ти си целият свят. Ти си моят любим и винаги ще бъде така!!! Обичам те!!!

© Йоана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??