20.11.2018 г., 10:24 ч.

Измама или начин за подсигуряване 

  Есета » Социални, Лични, Други
1820 4 3
3 мин за четене

Да общуваш с него не е трудно. Разсъждава добре, обича вицовете, гледа да не говори много, а повече да разказва такива. Дотук добре. Но... Колко обича да лъжееее, а самият казва, че не понася лъжи и недомлъвки. Не разбира, че не него лъжат, а той лъже хората. Толкова е прикрит и фалшив, че не може дори да постъпи мъжки и да си го признае. Предпочита да те разкара с изказване от типа сега нямам време, аха ок или направо да те блокира, защото вече не му изнася да те има, щом знаеш мръсните му игри. Човек с много кусури, който търси прекалено много жени. И защо са му? Защото често се разделя с неговата "руса" приятелка, за която единствено говори, че вече му е бивша. А не се замисля, когато иска да търси и други. Поставя високи изисквания, жените които търси да са много красиви, изписани лица, тела, да са умни, но не колкото него, за да може да ги използва когато му е удобно. Защото когато попадне на момиче с повече интелект от неговия, той се мъчи всячески да я накара и тя да се влюби в него, но все пак не е привлекателен и знае, че с визия до никъде няма да стигне и започва да говори за себе си, като за някой Супермен или единственото, което може да направи е да стане жертва. Винаги него изоставали, винаги той обичал, а него никой, все той правил компромиси, а с него никой. Никога не бил изневерявал, а на него да. Ха ха ха. Моментите, в които ги говори тези неща, той цели не друго, а именно по този начин да почнат да го съжаляват. И изглежда при него върви този номер плюс обсипването с комплименти и на всяко изречение да пише сладка или красива и той вече се има за някой плейбой. Иска да има всяка, но само когато не е с онази, или пък кой знае да има резерви и за секс. Понякога обаче попада на мини, хора с повече досетливост и изглежда ум. За тези хора неговите думи са ей така казани, дори са смешни и жалки отстрани. Неговото отношение не впечатлява по абсолютно никакъв начин и просто да му го кажат в прав текст, друго не им остава. А той какво прави, от яд ги маха отвсякъде и започва да обижда, че всички са курви. Но не може да притежава всички жени, които са красиви. Нали има една, може да си имат проблеми, но щом продължава да е с нея, значи се обичат. Уж не обича да го лъжат, а той самия го прави. Не е ли хубаво да покажеш, че си щастлив, че си намерил човека и обичаш? Не осъзнава ли, че са малко късметлиите като него, които цял живот търсят точния човек, а попадат на неподходящи, понякога дори не попадат на никого. Знам, че мъжете имат друг начин на мислене и само защото са мъже това ги оправдава. Но не мисля, че е така, защото всичко е в начина на мислене на човек. Щом си намерил твоя си човек, те не да го крият, те са повече от щастливи да го показват, да се гордеят с любовта си. Не говоря за интернет само, защото е ясно, че има такива, които го правят за да са по-интересни да е на показ тяхната връзка, но нямах предвид тези хора. А той? Не влиза с дни, или ако влезе е за малко, слага много цитати за любима жена, ако го питаш, разбира се отрича да е за него, казвайки че е просто ей така, и като минат два три месеца, нещо са се скарали и става най-активния и добър актьор за всички красавици. Постоянно ги търси, постоянно ги залива с комплименти и си припечелва доста фенки. Такива мъже като него не са малко вече. Това не са мъже, а актьори, добре изучени казвайки едни и същи неща, правейки едно и също, а всъщност си живеят живота съвсем различно. Защо е необходимо да се живее съвсем друг живот, само за да станеш "хубав" за всички? Защо е необходимо да присъства лъжата, за да станеш пожелан?

© Bebcheto bebe Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Шаблониери и такива от другия пол има, но както сочи Гюлсер, хубаво е да се разминаваш с тях.
    Есето е един опит за подобни разсъждения.
  • Бебчо, проблемът не е в другата половинка от населението на планетата. Отговори си на въпроса какво искаш ти, с какви хора ти харесва да общуваш, кой или кои създават усещането ти за душевен комфорт и достойнство. Допускай само тях в обкръжението си и стой далече от другите. Прогледни! И всичко ще си дойде на мястото.Успех!
  • Браво! Много хубаво и пълно с емоции есе. Има много такива и в живота и ги срещаме, а не знаем ,че са така. Всъщност, често си мисля, че този тип мъже(има и жени, разбира се, аз лично съм попадала на такива), просто се страхуват от отхвърлянето и проектират чувствата и желанията си върху други. Но човек в повечето случаи мами и лъже себе си и чувствата си, а не хората. Това е тъжно за него, а онези, които са подлъгани винаги са по-силни и са нещо ценно, което такъв тип хора губят от самоизмамните си чувства. Или нещо такова... Не мога да бъда психолог, а чисто по човешки откликвам на есето ти. Хубава и интригуваща тема. Моите поздравления!
Предложения
: ??:??