6.08.2006 г., 15:19 ч.

Изповед 

  Есета
1465 0 0
1 мин за четене

… Знаете ли какво значи да обичаш, да обичаш с цялата си душа и сърце, да обичаш така, че понякога да ти се струва, че целия свят e щастлив заедно с теб, ,да ти се ще да крещиш от щастие, за да чуят всички за твоята обич, да знаят всички, че на земята има само един, който за теб е единствения, най- милия, най- хубавия, най- желания и друг не съществува за теб…

… да може да бъде завинаги при теб и да не го загубиш, да бъде твой живот и ти негов, да не изпитваш никога страх, че ще го загубиш…

        Понякога изпитвам такова желание да бъде при мен, не не мога, не съм    в състояние  да ти опиша. Притворя ли очи той е пред мен, иска ми се да се притисна в обятията му, да забравя всичко, което ме заобикаля и да останем само той и аз, и наистина, макар и скоро няколко мига аз така осезателно усещам дъха му, ръцете му и хубавите му очи, че наистина не мога да различа това истина ли е или блян.

        Не зная дали и той така ме обича както мен да мечтае да надникне в душата ми, да разбере колко много го обичам. Понякога толкова голямо желание изпитвам да го видя, толкова мъка напира в гърдите ми, че сърцето ми ще се пръсне…                          

© Кристина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??