9.04.2009 г., 1:58 ч.

Ж е н а 

  Есета » Философски
1776 1 3
5 мин за четене

Ж е н а


Когато Господ разделил Човека на две, оформил първо Мъжа – Той си знае защо! Вложил в него своите скрити енергии, сила, физическа мощ. Дал му мъдрост, но скрил я дълбоко, сам да я търси, прилага, съгражда. Дал  му стремежа към новото, дързостта да превзема, смелостта да воюва за себедоказване. Но му оставил една вечна потребност, за да достигне завършеност – любовта към Жената!

И тогава спрял в размисъл – как да извае Жената. Замислил се Господ, дал простор на най-дръзкото в себе си. Пропуснал ефирния вятър през своята мисъл – да я пречисти. Попил Светлината, за да заблести до прозрачност мечтата му! И започнал да вае Жената...

Вече имал опита и доизчистил всички дребни детайли. Дал ù финес, красота и изящност. Вдъхновението му нямало край. Окичил я с форми и прелести, които да прехласнат Мъжа. А в душата ù вплел огнена страст, изпепеляващи вихри и тайни копнежи – за споделена любов.

Така Господ пуснал един срещу друг своите обични творения – Мъжа и Жената.

Кога и как ще се срещнат?

Какво ще си кажат?

Какво ще почувстват?

Ще познаят ли своята вътрешна цялост?

Ще отключат ли своите скрити потребности?

Или ще се погледнат с празни студени очи – като чужди далечни вселени?

Това Господ оставил на тях - свободния избор. Той само заложил основите, върху които да съграждат своето щастие. Подарил им възможността да се разпознаят, да се отдадат един на друг, да слеят душите си, за да почувстват онази завършеност, която са имали някога в мисълта му, когато са били частица от Него.

 

Всеки трябва да знае, че сам Господ живее у него и да си спомни какво означава това, като попита душата си.

Мъжът и Жената – една обща същност, разполовена, вечно търсеща своята цялост.

Нека всеки мъж познае в жената своя първообраз!

Нека всяка жена открие в мъжа своето скрито начало!

 

Аз съм жена, намерила своя родител, но неразпознала мъжа, в който да открие себе си.

Но вярвам, надявам се, мечтая – някога, докато все още ме има на тази земя, докато все още помня, че съм частица от Божията мисъл, да открия мъжа, който ще ми покаже коя съм. И да имам поне мъничко време да му подаря от светлината, която съм скътала в себе си през трудните преходи на този живот!

Да, вярвам!

© Калина Томова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрав!
  • Да,Бог сътвори човекът по Тяхно подобие.
    И човекът бе тъжно самотен.
    Тогава Бог сътвори жената.
    И тя от мъжа бе взета.
    И се сляха в една плът чрез любовта.
    Но минаха времена и забравиха
    своят произход.Избраха да са себедостатъчни.
    Избраха другото, пред Божията съвършена любов.
    И тя остава скрита в сърца им.

    Поздравления за искреността!
  • "...Нека всеки мъж познае в жената своя първообраз! Нека всяка жена открие в мъжа своето скрито начало!..." - много добре казано! Поздравления за написаното!
Предложения
: ??:??