5.11.2015 г., 17:47 ч.

Жажда за страст и приключения 

  Есета » Лични
1931 2 0
2 мин за четене

   Сексът, сексуалното поведение, сексуалните отношения все още са твърде екзотична тема. Независимо колко самоуверени, отракани,  модерни или еманципирани изглеждаме, опре ли разговорът до секс, повечето от нас започват да се държат като ощипани девици.

     Предразсъдъци, срам, страх и какви ли още не емоции и чувства ни заливат, змъгляват разума и окупират съзнанието ни, когато сме изправени пред вероятността някой да се разрови в сексуалния ни живот.

    Жените уж възторжено преживяхме феминистичната революция.  Уж казахме „Да, и ние искаме да се забавляваме като мъжете”. Но странно защо много от нас и до сега се опитват да разменят свалянето на гащите с клетви за вечна любов и брачни свидетелства и упорито се правят на светици…

    Но колкото и да отричаме и се инатим, има мигове, в които просто ни се иска да го удариш през просото и да се наслаждаваш. Сексуалният нагон е уникално състояние на живия организъм…

   Сексът за една нощ е нещото, което се е случвало на много хора, нещото, което много хора ревностно отричат и нещото, за което много хора тайничко копнеят. Има толкова противоречиви мнения. За някои сексът за една нощ е удоволствие, а за други грях.

   Да се радваш на живота. Да се отдадеш на еднократния порив, да се превърнеш в мръсница готова на всичко, е доста ободряващо, дори и за жените с постоянна връзка. То е като да си откраднеш парченце шоколад по време на диета. Не че е правилно, но пък какво е животът без тези малки прегрешения?

   Сексът за една нощ е разтоварващ като фитнес с добър инструктор, ако си се научил да контролираш личния си живот и да не правиш драми. За да се разпали страстта, трябва да се провокират фантазиите. Сексът е по - бурен, по – чувствен, когато е моментно изживяване. Без ангажименти, само за веднъж с този човек. Това не би трябвало да учудва никого. Тази тема остава на дневен ред, колкото и бабите на пейката пред блока да твърдят обратното…

   Любов за една нощ… Има нещо различно в нея… Нещо, което кара нас жените да потъпкваме своите убеждения от рода на „ще спя с него чак след десетата среща”, да плюем на гордите си принципи и да откачим поне  мъничко, давайки всичко от себе си  макар и за една нощ...

   Жаждата за страст и приключения, желанието да промениш нещо в себе си и в живота, който водиш, или просто интересът към определен мъж в определено време, тук и сега, на момента – ето това тласка жените да се впускаме в приключението за една нощ… Просто скачаш в дълбокото и да става, каквото ще става…

   Няма никакви задължения, отговорности и душевни разговори.  Не ти се налага с часове да слушаш оплаквания и недоволство. Не се нуждаеш от лъжливи признания и доказателства за симпатия. Нямаш време да се интересуваш от глупости. Поривът, плътското удоволствие на момента, не ти оставя време за лъжи и увъртания.

   Еднократният секс повишава самочувствието и кара жената да се чувства по-красива и желана. Съгласете се, че има защо да се поддадеш на изкушението…

© Дани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??