25.04.2007 г., 9:14 ч.

"Желанието ви е заповед за мен" 

  Есета
3357 0 2
5 мин за четене
 

Желанието ви е заповед за мен"

 

„Желанието ви е заповед за мен" - това да ви се струва познато? Това е една от най-известните реплики в света и в същото време е изключително стара. Ако си спомняте историята на Аладин и магическата лампа, всеки път когато джинито излизаше от своята лампа, той казваше - „Желанието ви е заповед за мен". Всеки човек си е мечтал за такава лампа, от която да изскача едно джини и да изпълнява желанията му. Сега знам, че това ще бъде трудно за асимилиране, но все пак ще го кажа - всеки от нас разполага с такова джини, просто не всички са го разбрали все още. Да, това е истина и моля ви, не се смейте. Сега ще ви обясня.

            Ако си спомняте историята с Аладин, джинито изпълняваше само три желания. Сигурно си мислите в момента, от толкоз много желания точно кои три да изберете, или пък от каква полза са ни само три желяния? НЕ СА САМО ТРИ! Това е изкривяване на историята най-малко, но и ако си спомняте в момента, в който Аладин освободи джина, той изпълнява всички негови желания. Сега малко се отделечих от главната тема, но съм сигурен, че разясненията не са ви дошли в излишък. Казах по-рано, че всеки има такъв джин и това е истина. Просто всеки го нарича с различно име. Аладин го нарича джини, християнството го нарича Свети Дух или дори Господ и има други наименования, но те не са важни. Важното е, че това джини, което всеки търси, всъщност е в самият него.

            В днешно време човек не вярва в нещо, докато не бъде „Научно доказано". Добре, сега ще ви предам един кратък урок по физика и биология. От какво е изграден един човек? Той е изграден от органи, кости и кожа - Телесна обвивка. От какво са съставени тези части на тялото - от тъкани.  Тъканите са създадени от клетки. Клетките са създадени от молекули. Молекулите от атоми, а атомите са създадени от енергия. Сигурно не сте напълно съгласни с мен, прави сте -атомите са създадени от протони, електрони и неутрони. Електроните и протоните имат заряд, от което следва, че имат енергия. Също така квантовата физика е доказала  съществуването на невидима енергия, която задържа атома цял и предотвратява разпадане. Освен човек, цялата вселена е създадена от атоми - енергия. Сега обратно към човека, Мозъкът е орган, нали? Значи по пътя на логиката една мисъл притежава невидима енергия. Тази енергия привлича друга енергия, или други атоми, или други предмети или хора.

            Нека направим едно кратко резюме. Мисълта е енергия. Енергията е привлечена от енергия - това е законът на привличането, който е доказан в науката физика. Енергията е съставна част на цялата вселена. Следователно ето го и нашето джини. То е в нас - нашият мозък. Всичко, което искате, е във самите вас - в мислите ви. Сигурно и тук сте готови да поспорите? Най-вероятно в момента си мислите - „Добре де, колко пъти съм си пожелавал нещо и не се е сбъдвало?". Добре, представете си, че всяка ваша мисъл се материализира в момента на мислене - това би било ужасно. Представете си, гледате някой филм на ужасите и в мисълта ви се върти някой убиец, който идва да ви убие и това се материализира на момента! Би било кофти случка, нали? Изпълняването на тази мисъл изисква време, което всъщност е много добро нещо - вече обясних защо. Също така и зависи колко мислите за това нещо, което искате. Защото колкото повече мислите, толкоз повече енергия отделяте и следователно повече привличате. Колкото повече енергия привличате, толкоз по-бързо тя ще се материализира. Това е страхотно, нали? И аз съм на това мнение. По дяволите, ако все още не ми вярвате, нека да ви дам няколко примера от личен опит. Преди три години аз бях донякъде като трън в обществото. Не ме приемаха много хора. Нямах късмет с момичетата, да го наречем тъй. Постоянно се карах и с брат ми и майка ми за похлупак на цялата работа. За ума на едно 13  годишно момче това е достатъчно напрежение, за да му развали напълно самочувствието и самоувереността. Тогава не се смеех толкоз, страхувах се от самотата, но чувствах че няма да е така за дълго. Постоянно мислех и визуализирах какво ще бъде, ако тези неща ги нямаше. Постоянно си представях, че всички ме оставят на мира най-накрая. До една година махнах очилата си и ги замених с лещи, което парира повечето заяждания към мен спрямо външния ми вид. В същото време и отношенията ми с брат ми се подобриха значително. До една година бях заобиколен от приятели, но все още не бях напълно уверен. Тогава си казах, че искам да имам още повече късмет с контактите с приятели и момичета. До още една година имах верни приятели от своя град и от други далечни градове, момичетата започнаха да забелязват, че съществува момче на име Илиан Митев на 15 години. До тогава вече се научих да контролирам мисълта си и при завършването на училищната година се събрахме трите 8-ми класа - целият випуск, да празнуваме. Тогава аз си харесах едно момиче. Направи ми впечатление и започнах да си представям какво би било, ако тя ми беше гадже и какво ще е когато сме в един клас. След 4 месеца с нея станахме гаджета, без тя дори да знае името ми, преди да попаднем в един клас. Вече 6 месеца сме заедно. Сега вече се усмихвам много повече и съм много по-уверен в себе си и в хората около мен. Това може и да ви звучи леко невероятно, че от просто един „зубар", както ме наричаха, постигнах всичко, което исках от нулата даже и даже все още имам успехи и в училище.

            Добре, сега чухте моята история и сигурно си мислите „Добре, радваме се за тебе, ама защо винаги се случват нещата, които не искаме?" Както казах по-рано, мисълта е енергия. Това, за което мислите, се материализира, защото е отделено като импулси енергия от вас и е привлечено към тези импулси. Но тази енергия не може да различи дали примерно искаме война или НЕ искаме война, тя просто се реализира като война, защото отделяме енергия за мисълта „война". Ако не искате война, мислете за мир. Колкото повече мислите за мир, толкоз повече енергия отделяте.

            Добре, моите размисли спират до тук! Нямам какво повече да ви кажа, освен внимавайте какво си пожелавате и винаги когато си пожелавате нещо, го визуализирайте като затворите очи и си го представите детайлно, като се опитвате да се чувствате и реагирате, действате, все едно то вече е ваше. НЕ напразно е казано в библията „Който търси, ще намери!". Горещо препоръчвам филма „Тайната"(The Secret) на всички, които се заинтригуваха от тази тема. Успехи ви желая и просто си кажете на ум „Желанието ви е заповед за мен", но винаги внимавайте какво си пожелавате, защото то може да се сбъдне!

© Стивън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Всеки има различен вкус, пиши така като ти идва от вътре.
    Есето е хубаво.
  • Вероника много ти благодаря за добрата оценка, но също така искам за благодаря на човекът, който ми е писал 4. За пръв път пиша есе с такива мотиви и стил и се радвам все пак, че ме оценявате реално, но ако може другият път да напишете на какво трябва да наблегна и какво не ви хареса, за да не се повтарям.
Предложения
: ??:??