29.11.2008 г., 22:07 ч.

Женският стандарт? 

  Есета » Други
1546 0 8
3 мин за четене

 

 

                                           Женският стандарт?!

                                    

           В нашия човешки свят, където по статистика се раждат повече деца от мъжки пол, се зачудих: „Кое е нещото, по което всяка жена определя достойния за нея мъж?”.  Дори малко от нас да са се замисляли по тази тема, нямаше как да си затворя очите пред толкова многото различни мирогледи и стандарти. Как един мъж да разбере дали е одобрен от нас или напротив - е изпратен на острова на забравените гаджета? В привидно неразгадаемата женска психика единственият начин да разбереш нещо, е да отидеш направо в кошера на женското съсловие и да чуеш от първа ръка това, което те интересува.

           На поредното събиране, на което може да се намерят всякакъв тип хора и характери, чух типичния женски разговор, чиято жертва беше едно  момче със смъкнати джинси и раирана риза. Противоречие витаеше във въздуха около тези момичета. За една той беше сладур, за друга пък бе смотаняк, задръстеняк и всички онези цветущи епитети от този тип. Уникално беше как всяка от тях си имаше различен и отговарящ на нейния стандарт стереотип, и когато някой не се вписваше в него, той просто беше отхвърлен.Но все пак как може един да е зарязан от една и да е приет от друга, къде е границата на логичното и налудничавото? Дали в женския свят има един определен фактор, който предвещава дали си красавец или пътник с еднопосочен билет за „dorks’land*? Отговорите на всичките въпроси от подобен род ми бяха дадени на една от женските срещи в квартала, чиито членове бяха момичета, които са от странни по-странни. Две сестри бяха най-интересната за мен двойка, те бяха толкова различни и същевременно свързани, дали по кръвен път или защото просто се обичаха, това нямаше значение, защото те бяха заедно. По-голямата от тях имаше приятел, чието описание не беше особено впечатляващо. Бяха заедно от скоро, но не това бе важното, по-интригуваща беше гледната точка на малката сестра, за която той беше  както се казва: „не неин тип и никога не би имала отношения с подобен човек - пълен загубеняк. Стандартът на малката беше на много по-различно ниво от този на сестра и. Тогава единствения прост отговор на всички питанки изведнъж изникна, тук в този свят няма логика и не можем да вярваме, че има един определен показател, дали някой е достатъчно добър, защото просто няма. И все пак отново се появи въпрос, чудех се защо едната сестра би приела това момче, а другата не, дори напротив - би му казала две думи и да го прати там, откъдето е дошъл? Каква е разликата между двете момичета, дали характерът, репутацията в тяхното общество или външният вид, вероятно няма как аз да знам, това е техният живот и тяхната мистерия, но всичко беше въпрос на стандарт и нищо повече.

            Нещата са такива, каквито са, без някакъв смисъл и точно затова всички ние им се доверяваме и просто следваме живота си. Дали противоположните ни половинки можеха да оцелеят в нашия свят - вероятно да, може би трудно, но все пак да. Дали можеха да разберат нашата логика - сигурно не, защото няма такава, ние сами си определяме стандартите и няма някаква рецепта, която да разгадае решенията ни, просто го чувстваме и начертаваме сами за себе си пътя, който ще следваме, без загадки и въпроси.

  

 

*dork - смотаняк, загубеняк (англ.език)        

*land - земя, суша (англ.език)

*„dorks’lаnd-земята/страната на смотаняците (англ. език)                                                              

 

                                              

 

© Лора Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Коментарът на Пенко е толкова добър, че нямам какво да добавя! Търсете Човека!
  • Всъщност независимо от изводите, най-хубавото нещо, което правиш е да наблюдаваш внимателно останалите. Това е изключително полезно и ще ти помага винаги.
  • Мила Ивс,ти само си го казала: Нещата са такива, каквито са, без някакъв смисъл и точно затова всички ние им се доверяваме и просто следваме живота си. И слава Богу,че не сме еднакви и не харесваме еднакви. Колко самотен и скучен щеше да е животът... Поздрави!
  • Харесва ми Имаш нюх за нещата
  • "За всеки влак си има пътник"-народна приказка...За привличането няма логика или го има или не и не съм съгласна,че парите определят вся и всьо...и една вметка пък лично на мен типа"мачо" ми е най-противен....
  • На това господа му се вика "първосигналност"
  • До известна степен е така, но често логиката е безсилна, особено що се отнася до жените. Много често се случва жени, които са се спасили от някой "мачо" - пиян залян и лабутчия, веднага попадат на друг - същата китка мамина, след това на трети и т.н. Не знам дали това е съдба или глупост или някакъв странен вариант на мазохизъм, но те по всякакъв начин избягват свестните мъже и налитат на боклуци.
  • Ивс!
    Достави ми истинско удоволствие... Много си сладка в наивността си!
    Сега ще ти кажа истината, идваща от покрива на моята стара камбанария.
    Всички момичета, малко по-големи от тебе искат да ги люби мачо. Искат буря от страсти и чувства. Защо? Защото така е по-интересно. И чак когато този мачо започне да мачка, да върти шамарите, да се връща пиян-залян, да мирише на дамски парфюм, а по реверите му да има чужди косми, тогава настъпва неизменния въпрос "Въх, мър малееей, ко тана то?" Пък той, половината живот минал... И младостта си отишла, и хубостта.
    Но и момчетата не падат по-долу.
    На младини все хвърчат по лъскавкото, пембянкото и засмянкото. И чак когато се нагълтат с набухвателите, консервантите, подобрителите и вгорчителите, чак тогава виждат, че на опаковката пише СЪДЪРЖАНИЕ.
    Пък той, половината живот минал...
    В края на краищата всичко се свежда до проклетите пари. Ако ги има, всичко е наред, ако ги няма и мъжът да го няма.
    ТЪРСИ ЧОВЕКА, приятелче!
Предложения
: ??:??