17.05.2004 г., 18:36 ч.

Животът днешен 

  Есета
3386 0 3
Животът понякога странен и луд е за него бесрамие никога няма,безмилостно с нас се отнася и в очите ни нагло присмива се той!Насилие много в тоз наш живот днешен,лъжи и измами навред и безчет,а щастието наше от страх то неможе на вън да излезе,усмивка да сложи на лицето ни пак!Всеки от нас душата си свил е и чувства дълбоко заровил е той,от страх да не би измамен да бъде,измамен,използван,наранен той в тоз ден!Мечтата на всеки е любовта си да срещне,половинката своя в живота открий,спасение само тогава ще види от тоз тъй коварен и жесток наш живот!.............


© Людмил Павловски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ПОЗДРАВЛЕНИЯ ТОВА Е 500-ТНОТО ПРОИЗВЕДЕНИЕ НА САЙТА
  • И с двамата не съм съгласен. Напротив Людмил е намерил точния жанр и стил на изразяване на идеите си. Може да звучи малко модернистично или авангардно, но въпреки това този жанр намира широко разпространение както във съвременното изкуство така и (като отражение) на този сайт. Браво Людмиле, продължавай в същия дух.
  • Да и аз съм съгласен с нея ! Ако го "преформиш" в стихче , ще стане "муцка" иначе така си губи обаянието .
Предложения
: ??:??