4.11.2010 г., 22:35 ч.

Животът е един филм... 

  Есета
4024 0 1
1 мин за четене

                                                  Животът е един филм...
    Животът е един филм,  който свършва преди да се усетиш. Понякога той е драма или трагедия. Носи ни тревога, сълзи и болка. Понякога е филм на ужасите. Надяваме се всичко да е кошмар , от който да се събудим. Друг път е комедия – носи ни смях и щастие. Или пък романтика – любов и рози. Понякога е екшън , трилър – всичко върви на бързи обороти, носи ти невероятен адреналин, но за кратко. След това всичко е забравено! Или пък остава само хубав спомен...
    Какъвто и да е нашият филм, обаче, ще ни бъде забавно, интересно и хубаво, ако сами пишем сценария. Ще бъдем наистина доволни от живота си, ако знаем, че всичко в него сме постигнали със собствени усилия, напълно самостоятелни и независими. Насладата от това ще усетим към края...
   Нашият Хепиенд, който сме заслужили и за който сме се трудили!Нашият филм, който ще превъртаме в съзнанието си, за да се радваме на комедията; да си припомняме екшъна; да се гордеем, че сме преживяли ужасите; че сме преглътнали болката от трагедията; че сме вдигнали гордо глава и сме подминали драмата; да плачем от радост на романтиката!
    Животът е един филм, който свършва преди да се усетиш, затова колкото и банално да звучи, изживей го така, както ти искаш! Не обръщай внимание на тези, които те одумват, присмиват и говорят зад гърба ти – тях винаги ще ги има, защото те не могат да се справят със своя сценарий. Ти ги подмини, вдигни гордо глава и си кажи: „Животът е твърде кратък, за да изпусна хубавите си моменти, докато се занимавам с тях!”

© Розали Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??