2.02.2005 г., 14:20 ч.

Животът е изразена Любов 

  Есета
6296 0 3
2 мин за четене
Животът е изразена Любов


Животът е най-прекрасното и едновременно с това най- трудното нещо , което притежава всяко живо същество.
Той е като една пътека , която води до някъде, но няма да разбереш докъде, ако не преодолееш пречките и препядствията по нея.
Разбираш това едва, когато лошото отмине, отсееш нещата и осъзнаеш, че най- хубавото , което си струва всичко , е Любовта.
Любовта е най- красивото чувство у хората.
Тя е стимул да живеем и да се борим, захранва желанието ни да преодоляваме всичко около нас.
Любовта ни е нужна , за да бъдем по – добри.
Любовта е чувство вътре в нас и няма хора , които да не могат да го изпитат.
Все пак , всички сме родени с любов, а това трябва да е стимул , за да я раздаваме.
Великото чувство се носи из въздуха – само трябва да се спреш за миг и да го усетиш – то е навсякъде!
Във вятъра , който гали лицето ти; тревата , по която стъпваш; дърветата , под които вървиш;
красивото небе , което обединява всички ни под един ,,покрив” .
Дори, когато седиш у дома със семейството си , то е във въздуха около вас.
Всяка подарена усмивка на хората по пътя е израз на любов.
Любовта е красота: ,,Красиво е всичко , което гледаш с любов!”
Тя превръща грозното, грубото и лошото в нещо прекрасно.
Успява да стопи омразата само с мила усмивка, нежна дума или жест.
Тя е всесилна. Всяка помощ, подкрепа, разбиране към хората е израз на обич.
Любовта и обичта в живота ни са в основата на нашето израстване.
Колкото повече обичаме, толкова по – добри ставаме и натрупваме по- голям духовен опит.
Който обича, вече е победил света и не се страхува , че може да изгуби нещо.
Истинската любов е акт на пълно себеотдаване.
Монахът Томас Мертън е казал:,,Духовният живот се състои в това да обичаш.
Но да обичаш не значи да сториш някому добро, да помогнеш или да го закриляш.
Ако постъпваме така , то ние възприемаме ближния като обект, а себе си – като мъдри и великодушни хора.
Това няма нищо общо с Любовта.
Да обичш означава да се приобщиш към другия и да откриеш Божията искра в него.”
,,Всички сме ангели с по едно крило.
И ние можем да летим само, ако се прегърнем силно.”
Трябва да се обичаме , защото ни обединяват толкова много неща.
Сами не бихме могли да се справим в живота,
но ако се обичаме истински, цялата ни история, действия и взаимоотношения ще се променят към добро.
Така е- животът е изразена Любов.

© София Русева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??