20.05.2006 г., 19:29 ч.

Животът- игра в която трябва да отгатнем смисъла на самата игра  

  Есета
4626 0 0
1 мин за четене
Ако изходим от заглавието, животът е игра, но дали това е вярно. Самата игра си има собствени правила, които не трябва да бъдат нарушавани, за да може играта да продължи до неиния край.
   Каква е тази игра, наречена живот? Играчите са хората, но целта на
 играта не е много ясна, защото никой не може да определи точните
правила на тази игра.
   Човешката свобода свършва "там където започва свободата
на другите хора" , от тази мисъл следва , че ако животът е игра, която си има правила и смисъл, то играчът има правото да играе до там, до където се намесва в играта на друг играч или всеки играч играе там, където се простира неговата свобода.
  Животът е игра, в която всеки човек си има място т.е той всеки ден играе своята роля според правилата на играта. За мен смисъла на живота, а от там и смисъла на играта, не е много ясен, но ние сме тук , устроени в едно общество(игра) с наши правила. Ако ги нямаше хората, нямаше да я има и играта, а може би това е и един възможен смисъл, че играта е игра, защото съществуват играчите (хората). Друг възможен смисъл е, че играта няма смисъл, а хората са просто животни, борещи се за оцеляването си.
   Но хората съществуват, животът има смисъл, защото дали съществува
под формата на игра с определени правила или смисълът е в безсмислието, смисълът все пак го има и може би човешкият род не е съществувал досатъчно дълго, за да разбере този смисъл на голямата игра, наречена "живот".

© Александра Атанасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??