11.11.2009 г., 8:35 ч.

Кажи ми... прошепни ми... 

  Есета » Лични
1673 0 2
1 мин за четене

Кажи ми... Прошепни ми... Сподели ми... за твойте слабости и страхове. От какво се боиш? Има ли нещо, в което вярваш и ако има, какво е то? Любовта плаши ли те? Можеш ли да бъдеш искрен и открит? Разкажи ми за твойте тайни... Какви са мечтите ти? Разкрий се пред мен. Защо си сам? Какви бяха нейните грешки, сподели ми, за да не ги повторя и да се озова в миналото ти, във затворените страници от твоя живот. Обичал ли си? Нараняван ли си? Излишно е да питам, всеки го е преживял. Рискувал ли си всичко за нещо, което не си сигурен, че си заслужава? Разкривал ли си емоциите си пред някой, или си винаги така студен и пълен с безброй загадки? Какво целиш с това, криеш ли нещо, или привличаш интерес? Изпитвал ли си онова чувство, при което сърцето ти учестява ритъма си, само при мисълта за Нея? А безумните мисли да загърбиш всичко, защото си убеден, че за Нея си струва? Винаги ли си бил толкова прикрит, или нещо те е направило такъв? Разочаровали ли са те хора, на които държиш? Разбира се, неизменна част от човешкия живот. Обичал ли си човек, на който си безразличен? Молил ли си, без да бъдеш чут? Плакал ли си? Превръщал ли си любовта в омраза, за по-лесно? Сривал ли се е светът пред очите ти, без да можеш да направиш нищо? Какъв е твоя смисъл, за какво живееш? Какво ти дава причина да се събуждаш сутрин и да продължаваш да се бориш със суровия живот? Примиряваш се или се бориш, когато е трудно? Толкова много въпроси... Ще се разкриеш ли пред мен?

 

© Катрин Аврамова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??