8.06.2010 г., 20:56 ч.

Как да се справим с раздялата! 

  Есета » Социални
4872 1 0
4 мин за четене

КАК ДА СЕ СПРАВИМ С РАЗДЯЛАТА!

През целия си живот се разделяме с най-различни хора.

Идват и си отиват от нашия живот.

Те са значими, по-малко значими и не чак дотам значими.

Значимите хора, така да ги наречем условно, които оставят следи в нас, напускайки нашия живот и от това ние изпитваме т.нар. болка, плачем, мислим след това известно време, това е, защото сме изпитвали едни или други чувства към тях.

Хората различно реагираме на раздялата. Зависи каква е тя?!

Въпросът тук е – как да се справим с раздялата, свързана с любимия човек?!

Това е тежко решение - дали ние сме решили да се разделим с този човек, или той се е разделил с нас. И в двата случая ние преживяваме тази раздяла.

В първия случай, когато ние сме взели това решение, а то може да бъде подтикнато от различни обстоятелства, като например:

 - Вие сте решили да се разделите, защото вече не може да продължавате с този човек, прекалено много сте дали от себе си и сте направили различни компромиси за него и виждате, че нещата няма да се променят. Той е все така безразличен и лежерен към вашата връзка (хайде да не насилваме нещата с тежки термини) – отношения. Нямате яснота върху тях, вие искате да го виждате, но така и не получавате това, което искате.

Не виждате от негова страна някаква инициатива и желание за вас.

Разминавате се в желанията си. И в един момент се изморява човек от всичко това и решава да  прекрати контакта си с този човек.

Но знаете ли, когато се взима едно такова решение за т.нар. Край, това се преживява първо вътрешно и предварително, бушуват най-различни чувства във вас, може да плачете, после да сте добре, после да изпаднете в апатия, безразличие. След известно време може да ви залипсва, да го изревнувате. Преминавате за отрицателно време през всички емоционални състояния, но се справяте, защото вие сте взели вътрешно в себе си решението да сложите края. Но в действителност той не знае все още, не знае, че вие сте го преживели предварително. И когато наистина се сложи край на тези взаимоотношения, вие самата сте по добре.

- Той е решил да се раздели с вас. Всичките ви мечти и светлото бъдеще изчезва за миг, преминава едно ледено чувство през цялото ви тяло и ставате толкова мъничка и уязвима, че първоначалната реакция е много неадекватна. Просто няма реакция.

Но след известно време осъзнавате случилото се и рухвате все повече и повече, преминава цялото ви време с този човек, появяват се спомените, сутрините, вечерите, всички мигове, прекарани с него. Изпитвате една невероятна липса, сякаш част от вас я няма и никога повече няма да е там.

Няма точна рецепта как да се справим с раздялата, но преди всичко Ние самите трябва да искаме, да поискаме да се Справим, да го преживеем. Не го ли желаем, то просто няма как да се случи. Ще се лутаме в себе си, ще се самосъжаляваме и ще затънем в собствения си ад.

Ако ни се реве - ревем, ако искаме да говорим - говорим, реакциите в такива случаи са изключително спонтанни.

Нормално е да изпитваме нужда да чуем субекта, да изкажем колко ни боли, но  това е много грешно и не бива да го правим.

Това е като абстинентните състояния при зависимостта към опияняващи вещества.

Спрат ли се и настава криза, настъпва гладът към дрогата и тогава човек е способен на всичко, за да си я набави.

Раздялата е нещо подобно, няма го повече човека, оставате сама и го търсите, готова сте на всичко, за да се върне, за да сте заедно и не мислите дали това е добре за вас, дали ще се чувствате щастлива - вие просто го искате.

Борбата е тежка и мъчителна, но преминава, справяте се и виждате колко силна сте станала и че просто този субект не ви е заслужавал и че на света има и други хора.

Ще срещнете човека, мили дами, който наистина ще ви даде това, което искате и това, което заслужавате, ще оцени всичко, което правите и ще бъде щастлив с вас.

Ще се радва да бъде ангажиран с вашето внимание, ще се разбере с вас 2-3 дни по-рано, за да ви види, ще си планира времето и то само и изцяло за вас, Той просто ще ви иска с цялото си сърце. И когато се обърнете назад във времето, ще видите, колко загубени моменти сте имали, колко много сте съсипвали себе си само и само да бъдете с този, който не вие оценявал и този, който сте Обичали напразно.

Но всичко това ви е направило по-силна, по-мъдра и по-търпелива и ще ви показва занапред как от самото начало да не постъпвате, за да може да имате една по-щастлива и по-ценна Връзка и наистина да е Връзка. Да не се страхувате, че сте с този човек и да може, когато през деня се сетите за него, да има усмивка на вашето лице а не да ви свива под лъжичката и да се чудите – ще се обади ли, или няма да се обади? Кога ли някога може би ще звънне, просто няма да сте на изчакване за вниманието на някого.

Така че, дами, както една раздяла е коварна и кошмарна, така тя е много хубава и води след себе си прекрасни нови мигове в живота ви!

 

от Прекрасната

© Прекрасната Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??