27.12.2004 г., 1:32 ч.

Как мислиш? 

  Есета
2363 0 2
1 мин за четене
Разговор със себе си:
Как мислиш? Кое би предпочела?...
1 - Да не беше срещала никога "този човек"(тч) и да не беше изпитала нито радостта, нито болката?
2 - Да знаеш, че си открила тъпата "Любов" въпреки, че се късаш на всяка стъпка от болка?
Благодарна съм, че срещнах този човек. Ако не го бях срещнала щях все още да съм си същото глупаво и доверчиво човече...Щях цял живот да си мисля, че никой не ме харесва и да страдам за това...Сега знам, че съм намерила любовта, макар и за кратко, знам че никога няма да бъда същата, а само ще ставам все по-добра...В моя си смисъл на думата....
...Сега, когато погледна в близкото минало -август месец, виждам грешките си -грешки, които няма да допусна повече...Виждам и твоите грешки, но тъй като теб не те е заболяло, ти няма да им обърнеш внимание и ще продължиш да нараняваш следващите си жертви, попаднали в твоите любовни мрежи и сладки думи....Виждам още куп неща - прекалено лични, за да бъдат изречени дори на близък приятел, дори на самата себе си...Виждам тогавашната си слабост, която няма да се върне в мен, слабост,превърнала се в сила...
Дали съжалявам за тези неща които преживях? Не, аз никога не съжалявам, особено за неща,които са ми дали сили за живот....Както се казва, каквото не те убие, ще те направи по-силен...
Аз вярвам в това и съм го изпитала на собствен гръб, но няма да има нещо, което да ме убие. Аз ще ставам все по - силна и никой няма да ме спре. Дано всички успеят да намерят някакъв повод, за да могат да кажат същото. Защото са много хората, които се предават и загиват - физически или душевно, няма значение, но загиват като индивиди....
Борете се! Борете се за живота и щастието си!

© Ю-то Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??