14.09.2013 г., 19:32 ч.

Как започваш да живееш 

  Есета
1677 0 2

Как разбрах че съм влюбена ли? Почнах да ревнувам много лесно и бързо. Чувствам се най-щастлива, когато го видя. Започваш наистина да си оглеждаш наоколо - да забелязваш зеленината, цветята, красотата, която излъчва всичко. Започваш да се вглеждаш в небето през деня. Или през нощта. Едно от двете, което ти изглежда по- красиво. Забелязваш, че всъщност звездите сменят цветовете си и се чудиш как нещо, което е толкова далеч, може да бъде толкова красиво. Започваш да разбираш текстовете на любовните песни. Започва да ти харесва да бъдеш сам понякога. Дори има шанс до започнеш да пишеш. Усмихваш се по-често от преди. Започваш да се чувстваш зле, задето не си с този човек в стаята... заедно. Не се чувстваш в сигурност, когато не си с него. Чувстваш нужда от него през цялото време. Защото искаш да те държи в себе си и да ги казва, че те обича повече отколкото ти него. Започваш да се чувстваш красив, да се харесваш - ментално, психически, физически и най-вече жив. Започваш да живееш.

© Християна Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Както и в ''Той-щастието'',и тук ми хареса,че пишеш за любов,без да го правиш лигаво и сладникаво.Придаваш усещане за достоверност на читателя,че споделенето от теб е наистина това,което чувстваш,а не просто изброяване на до болка познатите клишета за любовта.Харесва ми,че натъртваш на истинското значение на обичта,че за теб е равносилна на живот,и не е единствено размяна на нежности Хубаво е ,че не наблягаш само на приятните моменти с Него,а и на всички други позитиви,които носи любовта-това,че почваш да забелязваш красивото около себе си;вдъхновението да правиш нещо,което преди си отлагала(или си нямала желание)-''Дори има шанс да започнеш да пишеш. ''...!
  • Ослепяваш за едно, проглеждаш за друго
Предложения
: ??:??