24.10.2004 г., 0:32 ч.

Каква е разликата от това да съществуваш и да живееш? 

  Есета
12617 0 11
1 мин за четене

Каква е разликата от това да съществуваш и да живееш?


   Каква е разликата от това да съществуваш и да живееш?Някой веднъж ме бе питал. Този въпрос трябва да касае всеки един човек! А ако никой не се е замислял за това какво е живота ,няма смисъл да публикувам това есе.

   Какво е живота? Това явно е най-трудния въпрос ,който съм чувал! Първо за да живеем трябва да има нещо за ,което да живеем. Много хора живеят за любовта , ала тя дали съществува в тези времена ? Единственото нещо което съществува е животинския ни инстинкт , който ни подтиква да се размножаваме . Ето пак сме в началото , любовта не съществува . Много хора живеят заради своя Бог . Аз самия бих нарекъл това “Извинение за което да живеем” , макар аз самия да съм християнин! Дори някой живеят , за да умрат или да отнемат живот. Това не е живот , това е животински изяви!

   От това всичкото можем да разберем , че ние не живеем. Ние само съществуваме! И какво ни разделя от другите животни? Нищо!! Ние съществуваме безцелно! Ако някой ми каже защо живеем , само една причина ще съм му задължен до края на живота си!

 

Извинения за замесването на религиите тук!!! Аз съм християнин и никога ни бих се отрекъл от Бог !!!

© Стивън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тва с повече от /2/ небих го оценил зареди "любовта не съществува"!!!
  • цвети мерси все пак имам много още да уча мерси за камплимента доколкото за разширяването съм напълно съгласен
  • Не се сърди за 5цата, но не съм съгластна с думите ти "любовта не съществува"!!! Не можеш да се изказваш така за любовта без да можеш да го докажеш! От личен опит мога да ти кажа, че любовта е толкова истинска колко сме аз и ти! Просто още не си я срещнал! Иначе размислите ти са мноо интересни, но може малко да ги разшириш! =) Всичко това ти го казвам с добро чувство защото в теб има голям потенцял =))))))))
  • между другото Стани съгласен съм за разжирението а доколкото до чуствата това е писано в много напрегнат за мен период и едва ли мога по тая тема да вложа повече чуства
  • мерси за 4-ката (Не е със злобен темпър) но ако може не само да ги пишете но и да ги обосновавате.
  • Есето е хубаво но можеше малко да го разшириш и да вложиш чувство! Иначе 6 от мен
  • ... вий кво направихте ... 150 пъти влизано и само 1 оценка
  • извинявай за грешките но съм свикнала да пиша на латиница
  • Хареса ми идеиата която стои зад есето ти но би могъл да си изчистиш малко подредбата на думите, т.е ако можеш да кажеш състото с малко по-други думи би се получило доста по-добре.Поне според мен де
  • една грешчица: исках да написха "живеем за да възприемаме...." а не "за да се възприемаме..."
  • Много просто! Имай в предвид обаче, че най-простото обикновено е най-сложното за разбиране т.е големите и сложни истини обикновенно се крият в най-простите неща Според мен живеем за да се възприемаме и да усъвършенстваме себе си. Ако не беше така не би имало разлика между живеене и съществуване. Но ако примеш че точно ти си точно тук и точно сега за да научиш нещо не придобива ли поне мъничко смисъл животът ?
Предложения
: ??:??