3.04.2016 г., 20:50 ч.

Каква нелепост, да ти се оплете дрона в гащите ... 

  Есета » Други
1028 0 2
1 мин за четене

Добра идея за първоаприлска: Бургазкия мост отплавал за Поморие! 

             Но ето...
            Възхищението от техническия прогрес ще бъде временно, за всяко отделно постижение – след това ще последва един от двата варианта "Е, това го знаем, ти да видиш ..." или другото – "Такова животно, е па, нема!"
            – Така че нищо ново в белия свят, може временно да се изненадваме от нещо като:
..................
          " – Тази сутрин от небето падна бутилка с кока-кола, което бе заснето от падащ заедно с нея смарфон. Бутилката падна в Негованския Гьол, а смартфона се затъкна на тополата в двора на църквата – поп Генчо извади джобното си дронче и с неговите РОБОТ-ни ръчички откачи смартфона, благодарение на което ви предоставяме клипчето!
            Малкият Генчо, внука на поп Генчо, коментира за ГЬОЛ-ТV-Негован :

            "Дядо пропусна да издигне дрона си по-високо и в движение да отвори бутилката с кока-кола – е-е, тогава к`ъв клип щеше да стане – фойерверк!

            Дядо миналата година искаше да вдигне шешето със сливовата, но дронът му се оплете в гащите, дето баба ги беше тъкмо изпрала, щото гащите му бяха без GPS-а, който баба предвидливо беше монтирала, за да проследява дядо насам-натам – ама нали баба не е много грамотна, реши, че пералнята може да повреди GPS-а, та го извади и след това забрави да го върне обратно в гащите му – к`во да правиш, баба е много разсеяна – прави нещо и не го довършва!"
.................
... – Така че К`ВО ни чака, к`ви първоаприлски ще се родят? ... ум да ти зайде – верно ли е или е първоаприлска!?!?!
... – Да поживеем, ще ги видим!

© Цветан Костадинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??