31.01.2009 г., 19:26 ч.

Какво е човекът 

  Есета » Други
14379 0 0
1 мин за четене

КАКВО Е ЧОВЕКЪТ

 

   Откъде идва човекът - това никой не може да каже. Всеки си има теория, но теория, която не може да бъде доказана по никакъв начин. Едни мислят, че Господ е създал човека, други чрез еволюция, но тази тайна ще си остане между времето и живота. И никой никога няма да може да я разгадае.

   Човекът е съществото, превзело цялата планета - от високите върхове до най-големите дълбочини.

  В днешно време всички ние сме хора, но малко са тези, които можеш да ги наречеш с името човек.Днес всички са алчни, егоистично настроени, мислещи само за себе си.Днес човека не е този, който казва "Ще успеем!", а този, който казва "Ще успея!". Живеем в свят изпълнен  с омраза и завист. Липсата на човечността дори кара повечето мислещи да не харесват живота, който живеем.

   За мене човекът е този, който се радва искрено за щастието на другите, този, който ти помага да се качваш нагоре по стълбичката на живота, този, който ще каже истината, въпреки това дали тя е добра или лоша, този, който не дели на бедни и богати, независимо  дали са му близки, роднини, приятели или непознати.

   Вярно, може да са малко останалите човечни същества, но въпреки това вярвам, че някой ден "Човекът" отново ще стане Човек, защото винаги доброто побеждава.

© Диляна Вълканова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??