14.07.2010 г., 21:40 ч.

Какво е любовта? 

  Есета » Любовни
1544 0 0
1 мин за четене

Винаги съм се питала какво е любовта...?
И все още не мога да намеря отговор, понякога тя ни кара да летим от щастие,
но друг път адски боли, боли толкова много, че целият изтръпваш и вече не чувстваш нищо.
Всичко ти е все едно, дори и това дали ще си жив, или не. Тази болка не може да се опише с думи, може само да се почувства.
  Често пъти, след като сме изпитали хубавата страна на любовта, след това усещаме и горчивата.
И то колкото по-хубаво е било, след това толкова по-добре усещаме болката.
Тази болка, за която говорех по-рано.
  Любовта е нещо силно, което не можеш да разбереш, преди да го изпиташ, а когато го почувстваш, не знаеш точно какво е това. Истинската любов е само една и не се забравя за цял живот тя всеки ден ти напомня, че я има. А дали е толкова хубаво чувство любовта, щом ни кара да страдаме?
Защо, по дяволите, се получава така, защо няма винаги щастлив край като в приказките, защо ни боли и плачем ден и нощ заради нея... любовта... има толкова много "защо" и едва ли ще намеря отговор.
Знам, че я има любовта, но какво е тя...?

© Силвия Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??