29.09.2005 г., 18:20 ч.

Какво е любовта? 

  Есета
2979 0 3
1 мин за четене

Любовта е едно от наи-силните чувства,които човек може да изпита през своят живот.

Люобов?Какво е думата любов ?Какви видове любов съществуват?Любовта е чувството от,което хората изпитват най-голямото щастие,но също така от любов се страда най-много.Това ни кара да си зададем въпросите защо страдат хората от любов?

Любовта от векове се възпява като едно от най-силните и най-великите чувства,но дали в действителност е така?...Когато един човек е влюбен той вижда всичко в розово не забелязва недостатъците на човека в,който е влюбен има нещо като поговорка,която гласи''ще разбереш че не си влюбен едва когато забележиш недостатъците на другия'' когато един човек е влюбен той в буквален смисъл направо едва ли не лети, и се старае да прекарва колкото е възможно повече време с любимия човек,и да споделя тайните си и най-съкровенните си мисли с него,но това е когато любовта е споделена.Но любовта може и да е несподелена,а това е едно от най-лошите неща,които могат да се случат на едно момче или момиче защото тогава сякаш светът(временно) свършва.От любов много хора са изпадали в дълбоки депресии или се затварят в себе си и хиляди други неприятни неща,когато любовта е несподелена човек се чувства много зле....Но след време отново се влюбва и така....до безкрайноста,но без любовта светът би загинал.Любовта прави хората по-добри,весели,безгрижни,склонни към благотворителност и така нататък.....

Но въпреки терзанията и напрежението с които е свързана любовта аз бих се влюбила отново,защото който не се е влюбвал много е загубил.Въпреки че едва ли има човек на земята,който да не е опитал сладкият и горчивият вкус на любовта,но ако има такъв човек бих казала,че той е живял,но наполовина,защото какво е животът без любовта?....

© Маринела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??