27.02.2006 г., 23:02 ч.

Kakво е любовта? 

  Есета
24494 1 8
1 мин за четене

Какво е любовта?

Любовта е нещото,което ти дава сили да живееш и да се бориш със зъби и нокти за онова,което искаш да постигнеш през краткия си живот на земята...Тя е неизмерима част от нашия живот-прави го динамичен,изпълнен с емоции и най-вече с чувства...Всеки човек е изпитал сладката тръпка от близостта на любимия човек,oт неговите ласки испълнени с толкова нежност и любов...безкрайните вечери и дни прекарани с него,красивите преживявания,те остават завинаги в нашето съзнание, и никой не може да ги изтрие от там...Любовта ти помага да се пребориш с невъзможното,да преодолееш преградите и препядствията...тя е като магия,която те омагъосва за цял живот с нежните ласки на сладостта...Никой не може да избяга от нейния плен,защото тя нахлува без да пита за разрешение.Това необятно чувство те прави силен и преизпълнен с желание за живот.Мечтите вече не са мечти,сънищата вече не са сънища-те стават реалност,реалност изпълнена с толкова много щастие.Дори болката от изгубената любов е сладка.Боли ни,но само един поглед,един жест е достатъчен за да отмие тъгата от душата ни...Когато си влюбен,няма никакви граници-това чувство превзема душата и мислите ти и те измъква от жестоката действителност.Необясними са чувствата и изживяванията,те идват просто защото е трябвало и въпросите са излишни.Критиките също.Те не влияят на двама влюбени,минават през тях като пътнически влак без спирка...Да обичаш е най-върховното чувство,няма по-висше от него-няма и да има...Любовта остава твоя сила,твоя болка,твое удоволствие...завинаги!!!Свети като фар в съзнанието ти,който никога не угасва!!!Това е любовта!Това са моите чувства,които така силно бликат в мен че никой не може да ги угаси с думи или с действия...Розата на любовта ще цъфти вечно в мен,макар и тя да не е споделена...

© Катерина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много благодаря на всички Написах го доста отдавна, но въпреки това,думите и чувствата не са се изгубили във времето
  • Тази творба е много красива до сега не знаех как да изразя чуствата си към едно момиче .... Но сега ще изразявам любовта си чрез Стихотворения
  • nqmam dumi da opisha kolko haresvam tova proizvedenie prosto ostanah bez dumi {}
  • brao brao :D
  • Много ми хареса вложила си много чувства, а това е неописуемо, защото не всеки читател го рабора
  • много истинско и чувственно,както всичките ти произведения!!дано спечелиш човека,когото обичаш,само той ще изгуби,ако не оцени толкова истински чувства
  • Ммм бива го.Малко е тривиално.
    И не съм съгласна с това, че болката от загубената любов също е сладка
  • много ми хареса,страхотно си изразила чувствата сибраво,6 от мен
Предложения
: ??:??