29.12.2010 г., 15:07 ч.

Какво остава след секс? 

  Есета » Любовни
4239 1 9
2 мин за четене

Какво остава след секса? Една цигара, намачкани чаршафи, чаша вода. Няма любов след секс. Ах, и една прегръдка, с която да си платиш. Една прегръдка, а всъщност илюзия, да заглъхне туп-туп на сърцето. И после... Какво остава след секса? 

 Аз искам тя да си ходи. Аз свърших, свърши и тя. Нощта бе дълга. Просто е, любов няма! Кой каза, че сексът с любов дава наслада. Удоволствие бе за мен, нека сега да си ходи. Достатъчно потен съм, затова да поспим.

 Не обичам прегръдки след секс. Някак си не романтично е и двамата лепнем. Нямаме място за въздух. Изморихме се. Можем пак, нека си поема дъх, но без прегръдки. Така е, просто не съм свикнал

  Тя ме обича, никога не бих я оставил, защото я имам. Да, спя със други. Това е нужда, но никога няма да ù кажа, затова няма да ù кажа.  Не искам да го правя, защото ме обича и винаги ще ме чака.

Какво остава след секса? Лъжа. Докога ще залъгваш очите си със заучените детски фрази, които някой хлапак без опит измисли?

Старата любов ръжда не хваща - Глупост

Където е текло, пак ще тече - Смях

Аз съм жената на живота му, а ти коя си? - Тая, дето спи със него!

Първата любов е истинска - Аха, дали?

Мъжете винаги се връщат при тази, която са обичали истински - Кога, след секса, едва ли?

Любовта не изчезва, нито с времето, нито с разстоянието - Да, изчезва със секса.

Никой не търси само секс, просто има жени, които друго не могат да дадат - Разбира се, затова го търси при мен вечерта.

Сексът давал едно, любовта друго, сексът с любов -трето. Кой смеси секс с любов, питам аз? Утешавай се, че си първата, единствената и той още те обича. Je m'en foue! - казват французите. В български превод - Не ме интересува, въобще не ми пука! Какво остава след секса? Понякога няма имена, нито телефонни номера. 21 век е, ще те намери във facebook. Сега си върви! Обичам те! Това е най-хубавото нещо, което чуваш, преди да заспиш или... Обичам те в магазина, пред витрините на улицата, в кухнята, пред вратата, във кафето. Обичам те е вече здрасти и чао. 8 букви и 2 думи, като правя секс. За любовта са нужни двама души. Добре, за секса също. Но онова възвишено чувство с любимия човек... Вярвай, в момент на оргазъм и екстаз всичко е възвишено!

Какво остава след секса? Жадна съм! Ще ми налееш ли вода, ако може студена, като леглото. И пак летиш, само когато звънне, дори без причина. Странно, за него такъв винаги има и тя е много по-земна. Скъпа, слез от облаците! Извинявай, че си бивша, но след секса си тръгнах. Без да го прегърна и изпих чаша вода с 3 бучки лед. 

Какво остава след секса? Вратата, таксито, студеният душ.

 

 

© Мила Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мнооооооооооооооооого ми хареса! Само, че жените трябва да се научим така
  • И аз преди вярвах в любовта, но в днешно време е все по-трудно да я откриеш и припознаеш. Заменена е от секса. И от виртуалният свят. Все повърхностни неща. Ако секса не беше толкова лесно достъпен може бе все още любовта щеше да има шанс. Явно всичко е в полза на практичността. Това много напомня за упадъка на римското общество, където секса е бил издиган в култ, а любовта - лош недостатък.
  • „Блажени са вярващите…“
  • Обърках се... само аз ли вярвам в истинската любов?!
  • Необходимост е, аз не споря.Питам се, какво остава след него.Измислена или не любовта не се смесва със секса. Весели празници
  • Когато си млад съчетаваш и двете, но после... Малко наивистични са тези разсъждения, защото, дори и грубо да звучи, сексът е необходимост - заложен е в инстинкта за продължения на рода - вторият по важност в животинския свят. Първият е инстинктът за самосъхранение.
  • Жестоко и истинско!"Обичам те е вече здрасти и чао... Нямаме място за въздух. Изморихме се." Хубава Нова Година!
  • Любовта била измислена от комунистите, че да не си плащат - разказва стар виц! Не искам да натрапвам мнение или да оборвам нечии светоусещания, затова спирам до тук. Късмет ти желая и дано! светогледът ти не се препокрива с този на лирическият ти... Защото, макар и илюзия, любовта е онова, което ни отличава от животните.
  • Невероятно истинско е, поздравявам ви! Емоцията, скепсисът, модерните стари взаимоотношения...горката любов...вече от изчезналите видове!? Пада й се! Само ни лъжеха с нея. Няма я.
Предложения
: ??:??