13.02.2011 г., 20:01 ч.

Ключ за успеха, който търсиш 

  Есета » Други
3224 1 2
4 мин за четене

От известно време се ползвам от една практика – да се разделям с ненужните си вещи и дрехи, като ги подарявам на ромите, които идват да просят у нас.

       Имах едно яке, с което исках да се разделя. Изказах намерение пред Вселената: „Моля те, прати ми човека, на когото това яке да свърши работа.” След около два дни вършех работа на двора си (редях дърва за огрев).  Едно момче от ромски произход се приближи и попита дали имам нужда от помощ, при което интуицията ми заговори: „Това е човекът, на когото трябва да дадеш якето. Ти помоли Вселената и тя ти го води по поръчка.”

       Казах му: „Приятелче, и сам мога да се справя с работата си, но ако искаш, мога да ти подаря хубаво яке.” Момчето го прие с охота. Почувствах се много добре. Вселената беше откликнала бързо на молбата ми. Благодарих.

       Бележка:  хората, които търсят това, което предлагате, сами ще ви намерят. Вашата работа е да изразите твърдо намерение, да се доверите на процеса и да следвате интуицията си.

       Допълнение: доверете се на своето Себе. Повярвайте, че това, което имате да предложите на света, е добро. Без значение в коя сфера работите (творите), повярвайте, че плодовете на вашия труд могат да помогнат на хората. И знайте, когато вярвате в своето Добро, когато вярвате, че работата ви (творчеството ви) е стойностна и ценна за цялото, хората ще го усетят и те ще се почувстват привлечени от това, което имате да им предложите. И вие ще пожънете успех.

       Но знайте!  Същността на истинския успех не се изразява в това – колко пари ще спечелите, колко стоки ще продадете или колко услуги ще извършите. Истинския успех се таи в това колко от своето реално Аз ще проявите, колко от любовта си ще раздадете, колко от душата си ще успеете да вложите в това, което вършите. Защото именно вложената частица от вас, енергията, която сте вплели в труда си, ще привлече хората към вас и това, което имате да им предложите. И точно в това е ключът към успеха, който търсите.

       Ако вложите обич, ще получите обич. Ако се цените, ако цените и своя труд, ще се появят хора, които ще оценят вас и вашия труд. Всичко започва от вас. Ако работите (творите) и влагате огромен ентусиазъм в начинанията си, ще привлечете хора, които ще се ентусиазират от вашия труд (творчество), от това, което сте вложили в него.

       Но нека да погледнем на всичко това от друг ъгъл. Един постулат, свързан със Учението за Закона за Привличането, гласи: „Това, което мисля и чувствам в себе си, това ми се случва, защото моята мисъл и последвалото я чувство са вибрационни сигнали, на които Законът за Привличането откликва, като ми носи неща, събития, хора със сходни по същност сигнали.”

       И така, ако ти вярваш в себе си (или се приучиш към това, отново!), то сигналът, който ще предлагаш към Вселената, е: „Вярвам в себе си”. Вселената съответно „чува” този сигнал и чрез Закона за Привличането ти носи подобни неща. Например: попадаш в ситуации, които те карат да се чувстваш уверен в себе си; или пък се появяват хора, които ти засвидетелстват доверието си; или пък просто ти върви във всичко… т.н.

       Един друг постулат гласи така: „Вселената не може да ти донесе нещо различно от това, което си се научил да очакваш от Нея”. В смисъл, ако си се приучил (или са те приучили) да очакваш да ти върви, то така и ще става. А също и обратното. Ако очакваш да не ти върви, то така и става. Ти предлагаш вибрационни сигнали чрез своите очакванията и Вселената ти носи сходни резултати. По силата на Закона за привличането ти получаваш това, в което вярваш.

       И така, ако човек се приучи да цени себе си и съответно работата си (творчеството си), ако се приучи да забелязва хубавото в себе си и в работата си (творчеството си). Ако се приучи да работи (да твори) с ентусиазъм, то и сигналите, които ще чува Вселената, ще са подобни и понеже ти цениш себе си и своя труд (и предлагаш такива вибрации), Законът за Привличането започва да поставя на пътя ти сходни по вибрации неща.

       Отварят се прозорци на възможностите. Появяват се хора, които ти подават ръка и които са дълбоко трогнати от това, което предлагаш чрез своя труд (творчество). Хрумват ти брилянтни идеи, които са лесно приложими и които ти носят задоволство и дивиденти. Свидетелствата за това, че цениш ТОВА, КОЕТО СИ, и работата си (творчеството си) започват да се проявяват по всички параграфи. Уверен си, вдъхновен си, вратите се отварят пред теб. Всичко необходимо се появява в точния момент. Срещаш признание в очите на околните и сякаш всичко е на твоя страна. Цениш ли, ще бъдеш оценен. И това е Законът за Привличането в действие. Това, което мислим и чувстваме, това и получаваме.

       Това, което се проявява във вашата работа (творчество) като успех – пари, връзки, възможности, продажби, идеи и т.н., е просто следствие на отношението, което имате към нея и към себе си (отношение = вярване = убеждение, което е отговорно за вибрациите, които предлагате към Вселената и на които Тя откликва, чрез Зак. за Привличането, и които се проявяват като тези символи на успеха или съответно като тяхното отсъствие). Ако смените отношението си, откликът, който получавате, също ще се промени.

       Наистина, човекът, който живее в Новата Епоха, не трябва да се мъчи за своя „успех”, но просто трябва да се отпусне в Знанието на своя Истински Аз и да следва Пътя, който му се разкрива в сърцето.

       Дайте свобода на своята природна страст и следвайте Закона. Не е нужно повече.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ВЛОЖЕНАТА ЧАСТИЦА ДА СЕ ТРАНСФОРМИРА ВЪВ ВЛОЖЕНА ЕНЕРГИЯ Е ТЕМА КОЯТО МЕ ВЪЛНУВА МНОГО - НИЩО НЕ СЕ ГУБИ - КИНЕТИЧНАТА ЕНЕРГИЯ ПРЕМИНАВА В ПОТЕНЦИАЛНА И ОБРАТНО.УЧИМЕ ЗАКОНИ,НО ПОВЕЧЕТО ОТ ТЯХ ОСТАВАТ КАТО ПОЗНАТИ СТРАНИЦИ ОТ УЧЕБНИК...
  • Предполагам трябва да благодаря на Вселената, че ми прати такова чудесно есе
Предложения
: ??:??