14.01.2014 г., 23:36 ч.

Кодово име SWAG 

  Есета » Ученически
2131 0 2
1 мин за четене

    Когато попитаха едно момиче по телевизията какво точно е SWAG, тя стана за смях пред всички тийнейджъри в България. SWAG е тенденция в тийн модата, с която ставаш забелязан -  по един или друг начин.
    Какво би си представил някой нищо неподозиращ човек на средна възраст за тази нова мода? Определено предположението му би било грешно, ако смята, че това са само скъпи дрехи и аксесоари. Със сигурност е много повече. За да си "суагър", трябва не само вашите да имат доста пари и щедрост. Трябва да добавиш към стила си и доза характер, който почти винаги е възприеман негативно в една общност като ученическата и тийнейджърската. Всеки "суагър" подражава на някого - дали това ще бъде някоя тийн поп сензация, или просто някой непознат, който наистина е навлязъл в тази мода и се е превърнал в разпознаваема личност. Това прави този стил на обличане още по-объркващ за мен, защото в дъното на всичко, което би трябвало да демонстрира SWAG-ът, е да бъдеш себе си, да уважаваш себе си, да изразяваш себе си, а и не ми е до дрехите, защото те не правят човека, а до това, че доста хора се променят, щом се запознаят с повечето внимание. Не казвам, че не трябва да си имаме идоли, но вманиачаването е много опасно нещо.
   От друга страна пък някои тийнейджъри наистина разбират същността на SWAG - не са арогантни, не са надути и не са заблудени. Но останалите, противниците на този стил, вече са си изградили образ, с който да свързват някого, който се придържа към SWAG. С това се оформя едно неспиращо въртящо се колело, пълно със заблуда.
   Дали аз се придържам към SWAG? За мен е важно да не съм част от нещо, което прави толкова много хора еднакви, защото накъдето и да се обърна, дали това ще е в училище, на улицата, или в мола - те ми изглеждат еднакво. Затова всеки, който може да си го позволи и се старае да бъде в крак с модата: Консумирайте SWAG със здравословното и нужно количество и не се вманиачавайте!

© Румен Величков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??