9.08.2011 г., 12:13 ч.

Когато Бог реши да накаже някого 

  Есета » Философски
2085 0 11
5 мин за четене

 

           Когато Бог реши да накаже някой : 

  

     - ХУДОЖНИК, Той му отнема зрението, но му оставя слуха. Само звуците да му напомнят за красивия, пълен с невероятни цветове свят, който той до края на живота си няма да може да пресъздава в картини.

    -  МУЗИКАНТ, Той му отнема слуха, но му оставя зрението. Да вижда всеки ден многообразния свят, но да страда, че никога повече няма да чува прекрасните звуци на живота и природата.

    -  ПИСАТЕЛ, Той му отнема зрението и слуха, но му оставя паметта. Така до сетните си дни той да живее само със спомени и да страда, че не може да възприема и описва със слова кипящия край него живот.

     -  ПОЛИТИК, Той му отнема паметта, но му оставя слуха, зрението и обонянието. Оставя го да живее в един изкривен, измислен от самия него свят. В този измислен свят политикът вижда и чува САМО това, което радва окото му и гали слуха му. Обонянието му помага да възприема приятния мирис на личните облаги. ПОЛИТИКЪТ ОБАЧЕ НИКОГА НЕ СТРАДА ОТ ТОВА.

     Слава Богу, аз съм обикновен човек, който все още не е наказан от Него. Виждам, чувам и мога да мисля. И все още се старая да реагирам адекватно на всичко, което се случва около мен. Силно се надявам, че като мен има още стотици и хиляди.

     Нека никога не забравяме, че за всяка наша простъпка оттук-насетне, можем да бъдем наказани и да страдаме жестоко до края на дните ни.

© Петър Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Djein_Ear,
    не мога да те разбера.
    Имаме правото на личен избор да се самонаказваме за собствените си грехове и грешки ли ???
  • Хареса ми!
    Имам само една забележка, Бог не наказва, затова ни е дал правото на личен избор.
  • Кой го казва))))))))))))))))))
  • ))))))))))))))))))))
  • Ена,
    Каквото си писала, между нас ще си остане ...
    А "Самотните вълци и сие" нека си вият ....
    PS. Аз съм немски възпитаник, пък и нали вече сме "урупейци", та съм привърженик на "Х"-то, там където му е мястото
    С това "заключвам" темата !
    Поздрави !
  • Това, Петър, е ноу-хау
    Но на теб мога да дам жокер - това е четвъртият псевдоним на гения
    Ропчев § ИI.
    Но... нито дума, нали? Разчитам на теб

    ))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ако питаш що се смея, веднага ще ти кажа.
    Ето за това:
    "п.п. На български са приети и се срещат и двете транскрипции на името на великия композитор. Подобно заиграване с буквата Х си е най-обикновено заяждане от злоба. Не че ми пука особено. Приятно писане"

    Много работа ще ти се отвори, аз ти предлагам да смениш темата
  • Ена,
    доста неща оставам недовършени /освен "някои"/, за да има място за допълнителен размисъл и приемане на предложени чужди идеи ...
    Моля те, разясни ми значението на думата "ривама-деец" .
  • Според мен трябва доразвиване на идеята..
    Като гледам що вой, що нещо и тук в коментарите...
    Трябва да разбера как Бог наказва самотните_изперкулясали... примернно... или ривамадейците... или разни други не съвсем ориентирани гении...
    Извинявай, ама не си си довършил работата
  • Вълчо, вълчо, защо не си стоиш в гората .....
    А ако се чувстваш "наказан" от някого, най-добре е да не търсиш "червени шапчици" в чужди гори ...
  • Да, наистина... сигурно и Нитше е белязан с лудост... ама може и да е наказан. Към списъка да прибавя и Есреф Армаган, който по рождение е сляп, както и Хелън Келер, писателка, родена глуха и сляпа едновременно. Ако има бог, който да бележи хората по този начин още от раждането им, значи света да му мисли...
  • "Авторът" не е чувал за Бетовен, но за БетХовен е слушал, а и доста е чел за живота и творчеството му.
    БетХовен е повече композитор, отколкото изпълнител. Колкото до глухотата му, той не е наказан, а БЕЛЯЗАН от Бог със стоическа воля за работа. Защото през този тежък за него период, чак до 1826 г., БетХовен създава много шедьоври на класическата музика,произведения с голяма дълбочина на музикалния израз вкл. "Девета симфония" и единствената си опера "Фиделио".
    Все пак ... благодаря за коментара.
Предложения
: ??:??