27.09.2011 г., 22:10 ч.

Когато чудесата свършат 

  Есета » Ученически
4104 0 1
1 мин за четене


Животът на човека започва от момента, в който една мъжка полова клетка се среща с една женска. Тогава се случва онова необяснимо чудо, две различни и отделни клетки създават нова клетка, носител на уникална информация, данните за новия човешки организъм. Цвят на очите, пол и цвят на кожата. Ражда се чудото, наречено дете. Най-безобидното същество на всички времена. След раждането настъпва най-трудният етап от развитието на това невинно дете - възпитанието, прохождането и проговарянето. Все пак да се съгласим, че израждането, отглеждането и възпитаването на личност не е никак лесно. Родителите възпитават своето поколение, за да не допускат грешките, които са допускали те. Проговарянето, първото мамо и татко, е истинско удовлетворение за човешкото ухо. Следващият етап и трудност е предучилищният етап. Запознанството му с нови индивиди, научаването му на нови неща. Годините минават толкова бързо, че човек не усеща кога е достигнал етапа, в който се развива и очертава своя път. Достигнат ли пълнолетие, тръгват по път, който са извървели техните родители. Ето това е кръговратът на живота. Последният етап е смъртта, кошмарът, който цял живот ни преследва, но рано или късно това става реалност. Настъпва страшният съд, когато всеки си плаща за всички лоши навици и злини. Никой от нас не трябва да се плаши от смъртта, защото според вярващите, след като издъхнем, ни очаква по-добър живот. А според невярващите ние ще сме част от природата. Това е чудото на света!!!

© Седа Якуб Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??