30.12.2011 г., 13:39 ч.  

Когато не знаеш какво искаш - губиш този, който знае, че иска теб 

  Есета » Лични
15478 0 1
1 мин за четене

      Един ден ще го искаш!... Точно този човек, който знаеше, че не е перфектен, но се опитваше да бъде заради теб! Този човек, който не искаше нищо повече от това да бъде до теб! Човекът, който не можеше нищи друго, освен да те обича! Човекът, който не можеше да те намрази, нищо, че го заслужаваше! Човекът, който трябваше да имаш, но нямаше! Когато не знаеш какво искаш - губиш този, който знае, че иска теб!

       Понякога е толкова трудно да вземеш правилното решение... А още по-трудно е, когато самият ти не знаеш какво искаш. Имаш всичко, за което някога си мечтал. Имаш любов, внимание, човек, който те обича и тогава... всичко свърша. И по-лошото е, че е свършило заради теб самия, защото не си оценил какво съкровище си имал. Разбираш го едва когато си го загубил, но преди това трябва да мине доста време, за да го осъзнаеш. Когато разбереш, че няма друг като него, от когото да получаваш толкова внимание и любов, да имаш всичко, за което си мечтал, целият свят да бъде в краката ти, звездите да слязат от небето заради теб, осъзнаваш колко много си загубил. И по-лошото е, че след време осъзнаваш, че няма втори като него!

       Времето минава и един ден всичко се променя... Един поглед може да измести облаците на небето и да накара слънцето отново да изгрее. Просто се събуждаш и осъзнаваш какво си загубил и колко време си пропуснал... И тогава ти се иска отново да бъдеш с него, да го прегърнеш, да го целунеш, да знаеш, че си с него. И в един момент разбираш, че това е той, човекът, когото си обичал толкова дълго, за когото си мечтал от толкова време и сега вече знаеш, че е само твой и на никой друг.

       ... Но ако твърде дълго време чакаш подходящия момент да дойде, той просто може да премине покрай теб и да го пропуснеш. Когато не знаеш какво искаш - губиш този, който знае, че иска теб! И тогава, всъщност, разбираш колко много си загубила, а си искала отново да му кажеш "Обичам те!"...!

© Таня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Когато прочетох това есе, ми се прииска да му отговора, като човек от другата страна. Ето и краткия ми отговор:

    И ако си била права, че му е стигало само да види усмихнатото ти лице за да полудее от щастие, колкото и време да мине отново се явяваш в сънищата му. Черно белия сън изведнъж става цветен и красив. Дъхът му спира, ти падаш в прегръдките му, думите биват заместени от най-сладките целувки. Когато се събуди, разтърка мокрите си очи си казва: Боже било е само сън. Поглежда огледалото и се чуди дали да се радва, че е било просто сън или....
Предложения
: ??:??