7.01.2005 г., 22:30 ч.

Когато си далеч от мен, разбери и кажи обичаш ли ме ти... 

  Есета
6148 1 2
1 мин за четене
Пиша ти това сега, когато съм сама! Когато си далеч от мен! Знам ти нямаш вина, но е толкова тъжно! Тази тъма... всичко в мен гори само при мисълта една за твоята целувка нежна! Тъгувам по прегръдките ти, желая те само за мен, за никоя друга! Сърцето ми крещи. Пита - "Обичаш ли ме и ти?" Знай, твоя ще съм само, докрай! Няма на друг да се отдам!
Душата ми кърви, когато си представя, че бил си с друга ти! Не мога да си го помисля дори! Това е моята молба да отдадеш и своята душа! Приеми сърцето ми! То е единственото което мога да ти дам, сега когато си там, а може би... не си сам! Обичам те! Обичаш да го чуваш, нали? Обичам те! Надявам се щастлив да си! Дано друга не ти го каже така, че да ми отнеме едничкото, което имам - твоето внимание. Макар и дадено ми само за сега. Не бой се, мога да изчакам! Мога винаги да те чакам и когато се почувстваш готов да си изцяло мой, аз ще съм тук. Ще те чакам!
Обичам те! Искам да издълбая тези думи в съзнанието ти! Надявам се да осъзнаеш, че си всичко за мен... А сега когато си там, когато си далеч от мен, прочети това... Ако осъзнаеш, какво искам да ти кажа ми отвърни само с една истинска усмивка. Макар и да не мога да я видя... тя за мен е много повече от всички останали фалшиви усмивки, от всичко изкуствено във този свят...
Бъди там, дори и да не си сам, но ОБИЧАМ ТЕ(!!!)
Ти го разбери!!!

© Инчето Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ако искаш ми вярваи но се регистрирах в саита само за да ти кажа колко много ми хареса написаното от теб чета го отново и отново и немога да повярвам че има човек които мисли като мен самоче при мен се отнася за момиче.както и да е прекрасно е браво и ако го обичаш чакаи го
  • Инче, прекрасно е това, което си написала. Дано той го прочете...
Предложения
: ??:??