1.04.2010 г., 23:45 ч.

Когато свещите горят два пъти по-ярко... 

  Есета
1263 1 4
2 мин за четене

Когато свещите горят два пъти по-ярко...


De la nada sale el todo
Y el todo se hace nada.
Hay espirales de consejos,
miles mares de palabras,
pero cada ser humano
tiene su propia realidad.
*

 

 Като черна чума ни застла мракът. Живеем в полуден. Изпръхналата кожа на Земята се цепеше под грубите ни, тежки обувки. И пищеше, и молеше да заплачем, за да я напоим със сълзи. А ние крачехме през прахта, без дори да се изплюем. 

 Издивелият Запад!

 Бърз? Или мъртъв? В случая – умрял или мъртъв!

 Безропотно се мъкнем след стадото по разбити, тесни улици, посипани със стъкла. Мълчалив керван на магистралата за души – всички вървящи в една посока. Просто с различна скорост!

 Препълнени с фалшива вяра в измислени богове. Или диверсанти, ходещи по вода. В църква с лицето на най-жестокия геноциден маниак, съществувал някога.

 Пази се от Лукавия. Бог е с теб,  умирай си спокойно – от глад! И по-тихо, ако може!

 Сега са смутни времената. Времена на полубожества. Анубиси, ръфащи измършавелия труп на една псевдодържавица, начело на която седи Кръстникът.    Страна, в която моралът е генно модифициран.

 Не вярвам в нищо, на никого. Не вярвам дори на себе си. Лъжа се, казвайки, че всичко ще се оправи. Бих продал душата си, сърцето си, очите, бъбреците... но няма на кого. Дяволът емигрира – в Испания!

 Тежки времена са! На полубожества и сенки... танцуващи, мятащи, пречупващи се на трепкащата светлина. Мъчещи се всячески да избягат от създателя си. Бледи и болнави. Та нима има нещо по-тъжно от обезцветена, проядена и бездомна сянка?!

 Все по-рядко в подтискащия мрак, се виждат лутащи се пламъчета. Горящи двойно по-ярко от останалите, с енергия, присъща само на чистата душа. Търсят, като Диоген с фенера... И дирят, и умуват защо в България вече и напролет тъжно капят на дърветата листата.

 Благодарете им! Това е тяхната саможертва, защото когато свещите горят два пъти по-ярко,  изгарят два пъти по-бързо!

 

 *Outlandish – Walou

 

 От нищото идва всичко

 И всичко се превръща в нищо.

 Имаме спирали от съвети,

 Хиляди морета мъдри думи,

 Но всяко човешко същество

 Има своя реалност.

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много се радвам, че те открих, направих го по твой коментар, защото изключително рядко влизам при есетата...Но определено вече ще намеря време да прочета всичко написано от теб.
    А ти просто пиши!
  • да...
    Когато свещите горят два пъти по-ярко...
  • В деня който един атеист реши, че ще умре, се случват чудеса, като да разбере че всъщност е вярващ. Иначе този мотив малко ми заприлича на The Wall на Floyd, със свещите, които горят два пъти по-ярко, така и изгарят. Цепи.
  • Много си талантлив!Уби ме с твоя Кръстник :Д Само това атеистично мислене ме спъва да ти се възхищавам и да ти пиша 6 на всички творби. Но това си е моя работа... Ще ти пиша 6 за способностите ти... Позаинтересувай се за Бог- чувала съм, че най-големите неверници един ден се събуждат и осъзнават, че всъщност Него Го има... Дано не ми се разсърдиш за искреността Весели празници!
Предложения
: ??:??