25.06.2024 г., 10:25 ч.

Кои са най-важните уроци в живота? 

  Есета » Ученически
156 0 0
1 мин за четене

 Животът на всеки е труден по един или друг начин, пукнатини, дупки, препятствия пред, които трябва да се изправим. Езотериците убедено твърдят, че душата ни е слязла на земята, за да се учи, да преминава през трудности, чрез които да трупа опит и знания. Да се издига и просветлява.

  В живота има много уроци като например „Учете се от грешките си!" Важното е да си научим урока, който тя ни дава и да продължим напред с нови знания и умения. Всички правят грешки, но е важна поуката от тях. Да се научим да прощаваме е един много важен и ценен урок. Прошката е свещена, от нея можем да получим само ползи. Друг важен урок е това, че парите не могат да решат проблемите ни. Много хора смятат, че ако имат повече пари животът им ще стане по- хубав, но това далеч не е така. С парите можем да си купим къща, но не можем да си купим дом. Можем да си купим храна, но не можем да си купим апетит. Можем да си купим охрана, но не можем да си купим сигурност. С парите можем да си купим само материали блага. Не трябва да се опитваме да се харесаме на всеки. Ние постоянно се опитваме да бъдем харесвани и уважавани от всеки, но не е важно всички да ни боготворят, защото винаги ще се намери някой, който ще ни има зъб и ние не можем да променим някого, ако той самият не иска тази промяна. 

 Независимо от образованието, което сме завършили, училището на живота никога не свършва и колкото и важни уроци да има в живота ние продължаваме да се учим докато сме живи. 

© Ivayana Ivanova Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??