24.01.2009 г., 14:34 ч.

Кои сме ние 

  Есета » Социални
2264 1 3
1 мин за четене

Кои сме ние и какво правим?

 

И така… кои сме ние?!  Ние сме просто хора. Хора, които малко по малко забравят да се усмихват. Понякога дори не ни остава време да обядваме, да си купим нови обувки или просто да останем вкъщи и да обърнем малко време на семейството си. Ние сме тези, които до вчера играеха безгрижно детските игри, а днес вече нямат време за „глупости”. Толкова сме се променили,че сами не можем да се познаем.

И какво правим?! Живеем в сивото и забързано ежедневие, потънали в собствените си проблеми забравяме да обърнем мъничко внимание и на другите. Връщаме се у дома  уморени, търсещи само легло и топла завивка. Когато ни помолят за малко помощ или внимание нямаме време, толкова сме изнервени или бързаме, че често ни се случва да се караме за нищо с най-любимите ни хора. Случвало ли ви се е? И тогава идва въпросът:”Какво направих?”

    Един често задаван въпрос е: „Какво правя, за Бога?”… Понякога правим неща, за които после съжаляваме, но когато всичко е свършено и думите са казани – връщане назад няма… Остава ти да се извиниш и да се надяваш човека, на когото държиш, но си обидил да ти прости…

И така ден след ден, ден след ден… времето минава, а годините не се връщат никога…

© Вероника Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не знаем кои сме и правим глупости!
  • Това е една дума-Егоизъм. В Бог от много време не вярвам, и не знам, но щом си направил нещо не би трябвало да съжаляваш за него. ’’ Мисли два пъти преди да поправиш някоя грешка! ’’ Ти си това, което правиш, мислиш, говориш…
    Поздрави!
  • И изводът е...
    Промяна, трябва промяна.
Предложения
: ??:??